Gravid med endometriose

Heihei

Flørter med forumet
Hvor raskt ble du gravid etter operasjon å fjerne endometriosen? Hvor lang tid tok det før den satt og ble i 9 mnd? Hva slags medisin-støtte fikk du for å holde på spiren?

Usikker, kanskje det. Har alltid hatt uregelmessige og lange sykluser. Husker at jeg ikke kunne regne ut termin mtp mens i hvert fall, da syklusen var så lang når jeg fant det ut.

Hvor raskt ble du gravid etter operasjon å fjerne endometriosen? Hvor lang tid tok det før den satt og ble i 9 mnd? Hva slags medisin-støtte fikk du for å holde på spiren?
Venter du på operasjon? For det gjør jeg også (laparoskopi) :)

Opererte når jeg var 19, gikk på p piller til jeg var 23 og ble gravid på første forsøk når jeg slutta på p pillene da ❤️ Jeg hadde jo bortfallsblødninger pga p pillene, men jeg hoppa over annenhver så hadde bare mensen annenhver måned. Men jeg ble gravid på første forsøk selv om jeg hadde hatt flere menstruasjoner etter operasjonen, så jeg har erfart at man kan vente noen år før man MÅ bli gravid etter operasjon. De sa jo til meg at jeg burde prøve å bli gravid så fort som mulig etter operasjonen, men ja det gikk heldigvis fint å vente noen år❤️

Skal på oppfølgingstime etter diagnostikk kikkhullsoperasjon for snart 2 uker sia kor fem fant endel
Ok, jeg har bare vært på samtale og skal åpne egglederne/fjerne arrvev, er planen :) (men 60ukers ventetid på lap da jeg var inne i april)

Back
Topp