gravid med en eggstokk?

Benta81

Andre møte med forumet
Lurer på om noen vet om det kan bli vanskelig å bli gravid igjen..
Måtte fjerne nesten hele venstre eggstokk for 3 uker siden.Legen sa at det lille som var igjen ikke ville være fruktbart.
Og for 4 år siden måtte eg fjerne litt av den høgre (begge ganger ble eg operert pga tvilling-cyster)
Noen med erfaring???
Lurer på om eg bør vurdere å fryse ned egg... men... er så usikker...
Legen anbefalte meg å få barn raskt om eg ville ha flere (har en på 4,5 mnd) men barnefaren fekk kalde føtter for 4 uker siden, å da er det ikke så ukomplisert...
Så noen med lignende situasjon??[:o]
sukk.... tar gjerne i mot råd og synspunkt her....

hei.. Jeg kan ikke komme med annet enn medfølelse og varme tanker, trasig å stå i en slik situasjon..
Jeg har selv cyster til hver eggløsning, men kun fått beskjed på å være var på om de går bort eller ikke.. Slitt med dette i 10 år nå. Mange eggstokkbetennesler også..

Jeg er litt nysgjerrig og lurer på hva tvilling-cyster er?

Og det å være alene m nurket er enklere enn man tror.. Tungt til å begynne med, men jeg garanterer lys i enden av tunnellen.

Det er ikkehåp for at barnefaren ombestemmer seg og får "varmere føtter" etter hvert..?
Jeg tror nok jeg ville fryst ned egg hvis jeg var i din situasjon..

Håper det går bra m deg

Jeg har også hørt at man fint kan bli gravid med en eggstokk!
Ønsker deg lykke til, og håper det beste[:)]

tvilling cyste er ei cyste som har tenner og hår inni... noen celler som var litt forvirra når eg blei laga og ikke helt forsto hvor dem skulle, da kapsla dem seg inn å ble no værende der dem endte... noe slik var forklaringen fra legen he he, høres rimelig sykt ut!
Barnefaren vil eg uansett ikke ha om han ligger på dørmatten og TRYGLER. Har jo fått vite at fra deg 1 etter eg ble gravid, så har han vært notorisk utro, og da er han ikke noe å samle på!
Klarer meg mye bedre uten han!!!!!
[:)] fortjener en mann eg, ikke en fjorttis på tretti som ikke tar ansvar for handlingene sine!

Jeg kjenner 2 stykker som har fått barn med en eggstokk.
Hun ene har 3 barn og hun andre har 2, så det er fult mulig å bli gravid[:)]

Back
Topp