Mammasprinsesser
Andre møte med forumet
Noen som har opplevd covid smitte som gravid ? Og erfaringer/bivirkniger etter vaksine som gravid ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så vidt opplevd covid som gravid, fikk positiv test dagen før jeg fødte
Var i grei form de første 4 dagene etter positiv test (kun litt lett hoste), så ble jeg ganske dårlig. 39,5 i feber, hosten ble mye verre, sløv, slapp, lite energi, tungpusta, mista smak- og luktesansen i 2 dager, hodepine.
14 dager siden fødsel og jeg hoster fremdeles, ellers er formen grei igjen. Er ikke vaksinert, skulle vente til etter fødselBlir så jeg tar første vaksine om et par-tre uker, bør ha gått minst 3 uker siden gjennomgått covid før man tar vaksinen visstnok.
Jeg er gravid (snart 25uker) og fikk påvist covid på mandag. Jeg tok første dose en uke før EL og tok 2.dose i slutten av november - begge gangene fikk jeg moderna og mine bivirkninger var vondt i armen (verre etter 2.dose) og hodepine, men det gikk over etter ett døgn.Noen som har opplevd covid smitte som gravid ? Og erfaringer/bivirkniger etter vaksine som gravid ????
Helt tett i nesa og nysing.. Hadde hoste før jeg testet positivt, og hoste etter, hoster enda, var ute av isolasjon på søndag. Har ikke fått noen bekymringer fra legen ang graviditeten, eneste faren er sånn generelt om mor ikke får nok oksygen. Om det er dette, eller andre ting. Det var i sitte fall eneste faren legen visste om.Jeg er gravid (snart 25uker) og fikk påvist covid på mandag. Jeg tok første dose en uke før EL og tok 2.dose i slutten av november - begge gangene fikk jeg moderna og mine bivirkninger var vondt i armen (verre etter 2.dose) og hodepine, men det gikk over etter ett døgn.
korona har vært veldig grei med meg (vet ikke hvilken variant - men trolig Omikron) da jeg egentlig bare ble tett i nesa og litt smågrums i halsen. Har mistet smak og luktesans ogsåer glad jeg er vaksinert og at jeg fikk korona som en forkjølelse
lillebror i magen virker til å ha det veldig bra (mye bevegelse) og storebror på 3 år har korona men uten symptomer. Så hadde vi ikke testet han med PCR test - så hadde vi ikke trodd han hadde korona![]()
Folk er forskjellige, så vanskelig å svare for andre enn min egen erfaringTakk for svarHar selv også en 2 åring og hravid i uke 22, men da er mest sannsynlig barnene friske og trygge selv om jeg skulle teste positivt?
Babyen min fikk positiv test 1 uke etter fødsel, hun har vært litt snørrete men ellers i fin formTakk for svarVenter svar på test men di fleste andre i familien er testet positivt. Men hva med barnet ? Ble det smittet? Sykt? Huff Er nesten like redd for vaksinen jeg med baby i magen
Noen som har opplevd covid smitte som gravid ? Og erfaringer/bivirkniger etter vaksine som gravid ????