Gravid med cerazette?

Sunny84

Forelsket i forumet
Jeg går på cerazette, har gått ca 2-3 måneder og er veldig fornøyd. Ingen bivirkninger og har mistet mensen helt[:)]

Men nå i det siste har jeg merket en del ting som gjør at jeg nesten begynner å lure på om jeg er gravid.. Jeg har nemlig fått en del blank utflod (pleier aldri ha det), hard/løs mage om hverandre, trøtt/slapp, skikkelig ømme/vonde pupper, vond/øm i korsryggen og sure oppstøt. Vet jo at dette absolutt ikke trenger bety at jeg er gravid, mn begynner jo å lure litt [8|]Står jo haugevis av sider på nettet med disse tingene listet som graviditetstegn

Så da lurer jeg på: Hva tror dere? Og er noen av dere blitt gravid med Cerazette? (eller andre p piller) [:)]

Går på den jeg også, mista mensen helt og får litt utflod innimellom, + ømme pupper, og mensmurring. Hender jeg har tatt pille litt uregelmessig pleier og ta den mellom 7-9 om morran. Da innimelom kan det hende at at jeg får de symptomer[:D]

ORIGINAL: lillelambi

Jeg kjenner ei som ble gravid på cerazette, men det var nok fordi hun skiftet over fra ett annet merke og over på cerazette,
og ble da gravid i overgangsperioden..

akkurat ja, det var det jeg tenkte kanskje kunne skjedd... For jeg gjorde slik legen min sa ang å bytte merke, mn leste etterpå at det stod noe annet på pillepakken...[8|] Får ta ein test å se, hehe

ORIGINAL: ToveMora31

Går på den jeg også, mista mensen helt og får litt utflod innimellom, + ømme pupper, og mensmurring. Hender jeg har tatt pille litt uregelmessig pleier og ta den mellom 7-9 om morran. Da innimelom kan det hende at at jeg får de symptomer[:D]

hihi, ja det er nok ikke så uvanlig. Jeg blir bare litt gravid-paranoid[;)] får ta ein test å se jeg da[:)]

jeg har...
men jeg mista ikke mensen heller....

hihi, koselig da[:D] kanskje det ender sånn for meg også[;)] kjenner jeg begynner å håpe litt...litt domt også det, for da blir jeg så skuffet. Selv om vi ikke har planlagt å få et barn nå, så hadde jeg blitt veldig glad[:)] mn skal gifte meg om ca 5 måneder, så er jo ikke verdens beste timing isåfall, hehe

gikk du på cerazette? hvordan merket du at du var gravid i såfall? nysgjerrig jeg[;)]

Back
Topp