Gravid med AIH?

Luskings

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2020 ♡
Er det noen dom har en solskinnshistorie å komme med?

Jeg var så heldig å bli gravid på mitt første AIH, men det var for 10 år siden og med en annen mann.
Har nå vært gjennom 2 AIH, begge negative. Det skal og sies at mannen har litt nedsatt sædkvalitet, men god nok for AIH. Hatt stimulering nå til første IVF, men det ble i dag avbrutt pga kun 2 modne egg og konvertert til AIH. Har ikke stor tro denne gangen, så derfor hadde det hjulpet å høre fra noen som har positive erfaringer :)

Ikke personlig (mine 2 var negative), men moren til niesen min sin samboer har vært gjennom sitt 3 AIH nå og er gravid med termin i august :) "Problemet" deres er at de er lesbiske. Så det kan gå til slutt. Om kvaliteten er god når de renser (den blir jo bedre da enn ved hjemmeprøving) og eggene er modne så er jo sjansen høyere enn ved normal befruktning.

min baby nr 2 er AiH (UIU) barn <3 hadde en runde med kun stimulering. og en runde med full aih prosedyre... runden med hele bøttebaletten så klaffet det.. hun blir 1 år om 16 dager <3

Tusen takk for svar begge to :Heartred

Prøver å være positiv til denne runden, og det skal jo ikke være umulig siden det har klaffet før! Men så er jeg jo 10 år eldre denne gang, og har ny mann med litt redusert sædkvalitet. Men jeg krysser fingre og håper på det beste :wav

Ovitrelle ble satt 22.30 i går, så i morgen 10.30 er det klart for inseminering!

Back
Topp