Gravid med «mensen»?

Lillemy~

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg har lest meg en del opp på dette, men jeg må lage en tråd selv om dt også!
Min mens pleier som regel å vare 4-5 dager, jeg hadde eggeløsning rundt 17.April. Jeg begynte å blød veldig mye 2.mai, men dagen etter var det nesten ingenting. Så jeg hadde blødning i bare 2.dager, saken er den at jeg vet jeg skal være i en fruktbar periode nå men eggeløsningstestene er negative. Når jeg tenker tilbake på det synes jeg det var veldig rart at jeg bare blødde i 2 dager, det var veldig flytende og brun/lyse rødt blod, uten klumper (beklager ekkle detaljer)
Jeg har selvfølgelig hørt om festeblødning osv, men jeg blødde veldig mye første dagen også andre dagen nesten ingenting.
Er det noen her som har opplevd å være gravid etter «mens»/blødning?

Hei :) ved min siste graviditet fikk jeg <mensen> ett par tre dager for tidlig, sjukeste smertene og ganske stor blødning egt. På det jeg trodde var dag 10 i ny syklus fik jeg rar mellomblødning og tok en test som var knall positiv!

Hei :) ved min siste graviditet fikk jeg <mensen> ett par tre dager for tidlig, sjukeste smertene og ganske stor blødning egt. På det jeg trodde var dag 10 i ny syklus fik jeg rar mellomblødning og tok en test som var knall positiv!
Jeg fikk også blødning 2 dager før jeg egt skulle! Glemt å legge til det:angelic: jeg har ikke blødd noe etter dette, men jeg har blitt småkvalm helt utav det blå på kveldene og hatt småkramper i en uke nå
Det som også er det rare er at når jeg blødde så hadde jeg ikke speiselt mensensmerter heller og dt pleier jeg å ha! Skal test imorgen værtfall. Takk for at du delte din erfaring med dette ❤️ setter jeg stor pris på!

Back
Topp