Gravid mareritt

Puddingen

Forelsket i forumet
Jeg hadde mitt første gravid mareritt i dag. Våknet av at jeg gråt i søvne, masse!! Drømte at baby i magen døde etter at vi hadde sex sist og jeg blødde litt. Kom på TUL og de sa baby var død. Jeg er 15 uker nå. Men det lå en til inni der som var 4 uker?!? Og da begynte jeg å gråte i drømmen og gråt i søvne samtidig.

Mannen omfavnet meg og sovnet igjen. Jeg er nå stått opp og klarer ikke å gjøre noe annet enn å gråte. Den drømmen satte seg skikkelig i kroppen min. Hadde en MA i mitt første svangerskap for 1 1/2 år siden og vil ikke oppleve det igjen [emoji22] fikk forresten høre hjertelyd forrige uke når jeg var hos lege [emoji173]️

Er det flere som har dårlige drømmer om baby i magen?

Ekkelt med slike drømmer!
Jeg drømmer helt villt når jeg er gravid med livlige mareritt hver natt. Og det verste er at drømmene er så virkelige, følelsen sitter i lenge etter at jeg har våknet.
Denne gangen har ikke så mye handlet om babyen, men sist svangerskap drømte jeg nesten hver natt at babyen ble født uten hjerne. Han kom i virkeligheten heldigvis ut frisk og rask med hjernen sin helt intakt.

Drømmer masse jeg også[emoji20] drømmer at babyen er død i magen min og bare gir fra deg giftstoffer som gjør meg syk og gjør at jeg ikke kan bli gravid igjen.

Godt å se at det ikke bare er jeg som har gravid-mareritt. Dette var min første, men fy flate så mye følelser jeg fikk av den drømmen [emoji26]

Hadde aldri trodd det skulle være så mye bekymringer og følelser før vi begynte å bli prøvere. Nå forstår jeg godt hvordan det er selv [emoji26]

Jeg har drømt masse fælt også, drømt at jeg fossblør, at barnet ikke er levedyktig. Helt svett når jeg våkner [emoji32]

Jeg har også drømt gøye ting som at jeg får sjokolademelk i puppene og babyen er kjempefornøyd [emoji16]

Jeg har drømt masse fælt også, drømt at jeg fossblør, at barnet ikke er levedyktig. Helt svett når jeg våkner [emoji32]

Jeg har også drømt gøye ting som at jeg får sjokolademelk i puppene og babyen er kjempefornøyd [emoji16]
Haha. Tror mannen min hadde vært fornøyd også om det hadde kommet sjokomelk ut av nussene [emoji23][emoji87]

Jeg har drømt at livmoren min var formet som en drikkeflaske (sånn mann lager smothie oppi), og at babyen vokste inni den. Kunne kjenne på den og flytte den rundt i magen helt tydelig. Bekymringen min ble da hvordan babyen ville vokse inni der - og bli avlang [emoji28]

Eg har helt tullete drømmer som ikke gir logikk i det heletatt hehe e så mye rart, og uansett kor rart det e så virker det helt ekte

Eg har helt tullete drømmer som ikke gir logikk i det heletatt hehe e så mye rart, og uansett kor rart det e så virker det helt ekte
Jeg har hatt tullete og urealistiske drømmer siden før jeg testet positiv [emoji81] jeg visste jeg var gravid pga de drømmene for jeg drømmer ikke til vanlig [emoji6] men dette var aller første gravid-mareritt jeg har hatt og det var helt forferdelig [emoji17]

Back
Topp