Gravid mann i hus...

Aprilbaby❤️

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Har et problem i heimen her... mannen er visst også gravid! Han satt å så på PregLife appen, og i uke 11 står det at partner også kan oppleve symptomer. Etter han leste det begynte det.. syting over kvalme, sliten og trøtt og orket ikke husarbeid osv.. dette er selvfølgelig irriterende,men det værste er vektøkningen. Han ser ikke selv hvor mye usunn mat han dytter i seg, og kiloene renner på! Jeg er sikker på han har gått opp 5-10kg de siste ukene. Så spørsmålet er; hvordansier jeg ifra uten å såre han?

Hm.. ville sagt fra om at du må spise sunt når du er gravid og det er ikke lett når han stapper i seg.. for drt er vel derfor han legger på seg? Si dere må hs gode vaner begge to for det er best for babyen. Og koselig med sympatikvalme altså men den kan nok ikke måle seg hva vi går gjennom de første ukene. Vi er avhengig av at mannen trør til sånn at vi får ekstra hvile da hjelper det lite om mannen din skal sutre mer enn deg..
nei altså her ble også mannen kvalm plutselig men han visste ikke om at det kunne være vanlig før jeg sa det til han. Han syns bare det var morsomt og sa "nå har jeg enda større sympati for deg" men han har aldri klagd eller noe. Vært svært støttende. Mannen din må vite hvor grensen går her

Hehe, vi har en ganske munter tone her i hus, og sier ifra når vi blir runde i kantene. Om ikke så sies det at kiloene går av igjen i ammeperioden [emoji23][emoji106]

Hvordan går det med dere? Håper dere får ei fin påske! :)

Back
Topp