• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gravid-magen

Citti

Forumet er livet
Noen som savner den?

NÆI!!!
Savn den ikke, ikke enno i alle fall.
Men eg følt meg aldri helt vell me den magen!

Å folk ment den ikke va så stor. Eg syns den va svær!

Jeg savner den [:)] Syns det var skikkelig koselig å gå gravid og ikke minst kjenne bevegelser [:)] Håper jeg får gå gravid flere ganger [:D]

Uff nej..Er for tili til å savne den i d hele tatt..
Spør meg igjen om 8-10 mnd,..[;)][8D]

ORIGINAL: Tusull

Åja!! Jeg savner magen min som den var.. og bevegelsene.. [:D]
Jeg syns det er hærlig å gå gravid jeg, på tross av bekkenløsning, halsbrann, værkende armer som dovner av, kynnere og homoroider...
Syns det er koslig jeg.. skulle ønske jeg kunne oppleve det enda en gang..[:(][:)]

må nok si meg enig med deg tusull[:D] jeg elska magen og bevegelsene i den:) så jeg savner den, håper jeg også få oppleve det igjen

jeg savner magen, bevegelsene, ubehagelighetene og oppmerksomheten på det å være gravid.
likte å gå gravid jeg selv om jeg ikke likte vekta og gå med bekkenløsning

jeg savner magn min no sinnsykt.. til tross for bekkenet, oppkast og halsbrann ja.. savner den så mye at jeg har lyst til og bli gravid igjen med en gang..tihi.. men må vente litt sier sambo..
Gleder meg til neste gang.. skal nyte det til det fulleste.. [:D]

Myyyye bedre å hå Filip på utsiden, enn på innsiden.
Nå sliter jeg bare med slep fra stormagen.
Ja huff, bort med de ekstra kiloene....

Var bedre å gå gravid enn sånn som magen er nå ihvertfall [:'(] må finne en lur måte å bli kvitt hengemagen... jeg hater den sånn som den er nå...!! [:'(]

Husker nesten ikke hvordan det var med magen engang jeg, kanskje fordi jeg ikke syns det var noe tungt. Jeg koste meg og trivdes som gravid, håper jeg er like heldig neste gang hvis det blir fler. Har gått ned igjen alle kg,og magen er like flat.... men mykere og slappere da. [:)][;)] 

Back
Topp