Gravid mage?

Jeg har begynt å få mage :) Andre ganga jeg er gravid :) Er 15+1 idag.

Magen begynner allerede å komme, enda jeg bare er 11 uker. Det som vises når jeg står er jo bare litt valkete, men når jeg ligger på rygg, særlig på morgenen før jeg står opp, så strutter en liten babymage❤️

Last edited:
Har helt klart fått mer mage, kan fremdeles bruke mine vanlige bukser, men det er noe ubehagelig. Er straks 14+0, har hatt noe mage siden uke 11-12. Gleder meg til den popper skikkelig!

Er i uke 14, og ser veldig gravid ut. Men har merkelig nok ikke fått noen spørsmål ennå

Jeg ser ikke noe mage selv, og er overvektig så vil nok bare se kvapsete ut en stund til. Har ikke gått opp noe i vekt heller

Jeg er bare 12 uker og ja jeg et oppblåst, men magen har blitt annerledes og blitt rund gravidmage. Er ikke det ekstremt tidlig??? Sist fikk jrg ikke en mage før uke 17 begynte en liten bump. Stusser på at kroppen min ser veldig ut som en gravidkropp. Magen min ser ikke oppblåst ut(men ja den er det), men den ser gravid ut... er det vanlig??

Jeg er 13+5 i dag, og har litt mage utover dagen, og veldig på kvelden. Klarer ikke gå med vanlig dongeri lengre..

Jeg er i uke 13 og synes allerede jeg har stor mage! Er annengangs, så jeg stusser ikke så mye over det, og synes egentlig det er litt deilig at det synes tydelig. Begynte med gravidjeans denne uka :)

Merker at kroppen begynner å endre fasong, men ikke noen mage direkte. Har litt ekstra på kroppen så det hjelper sikkert ikke det heller :)

Mamma spurte meg rett ut i uke 11 om jeg var gravid, hun sa det var så tydelig at hun greide ikke la være å spørre lenger. Mannen sier også det viser, og jeg merker overdelene begynner å bli trangere

14 uker og nada mage bare oppblåst :hilarious: livmoren kjenner jeg så vidt over skambeinet, men denne gang ligger den bakovervendt så vil ta tid før magen kommer. Tredje gang jeg er gravid nå

Var hos legen og han påsto at den store magen min var ikke pga oppblåst men pga at jeg er andre gang og ikke så lenge siden jeg var grwvid så kroppen gjør seg fortere klar. Så jaja, da har jeg visst gravidmage allerede og ikke luftmage...

Back
Topp