Hva er de mest morsomme, stygge, fine, uvitende osv kommentarer du har fått?
Fyr løs! [emoji16]
Fyr løs! [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ingen som vet jeg er gravid nå utenom samboeren min, men da jeg var gravid forrige gang ble jeg stoppet av en vilt fremmed dame. Dette var 16. mai (og datteren min ble født 12. juni.) Hun lurte på om jeg ventet tvillinger(!)
En ting er å tenke det, en annen ting er å si det. Men tror hun var litt «spesiell» til hennes forsvar.
Når svigerfar spurte «vet dere hva det blir?» da jeg var 6+1
Også ble jeg rørt av en kommentar vi fikk av en kamerat i helga. Dette er en nær og god kamerat, og han er den eneste «utenfor» som vet det. Vi sa at det er veldig tidlig enda, så mye kan skje. I tillegg skal vi på fosterdiagnostikk, og vet ikke hva som skjer der. Da svarte han: Husk at onkel ***** er her uansett![]()
Den styggeste:
Jeg ble stoppet på en messe av ei på apoteket sist jeg var gravid. Og hun begynte å snakke høyt om at jeg var begynt å vise det allerede og hvor kjekt det var. Da hadde jeg akkurat mistet. Så jeg ble forbanna og ba henne dra til helvete og gikk.
Min mor stod igjen og måtte forklare at jeg hadde mistet. Og til sitt forsvar sa damen «Men jeg såg jo at hun kjøpte graviditetstest og Folat!!»
Den fineste:
Når sjefen akkurat hadde behandlet meg helt på slutten av første svangerskap sa han «Du bærer så fantastisk vakkert. Høyt og fint. En fin jentemage.» Vi visste ikke kjønnet. Men han hadde rett. [emoji173]️
Sist fikk jeg mange kommentarer på hvor stor jeg var, og ei som bekjent som så Herre Gud så mye du har lagt på deg alt. Du kommer til å bli svææær. Og jeg hadde ikke bedt om hennes mening/vurdering. Skal også nevnes at jeg også fikk kommentarer på at jeg var liten. Jeg forstår ikke hvorfor så mange er så opptatt av str.
Jeg har nok fått mange fine kommentarer også, men de fester seg ikke like godt. Og når de i tillegg kommer fra nære og kjære har de ikke like stor tyngde. (I mitt hode i alle fall).
Wow! Lenge leve taushetsplikten.... fy det må ha vært utrolig tungt.
Den sjefen har jeg lyst å møte, for en utrolig koselig kommentar [emoji173]️
Ja. Taushetsplikten blir ofte brutt her på bygda ser jeg. Noe som irriterer meg masse.
Du får ha noen gode kommentarer i bakhode nå som du kan fyre tilbake om noen nevner størrelse igjen [emoji28] er så frekt hva folk lirer ifra seg. [emoji173]️
Har fått ganske mange upassende kommentarer men den aller morsomste som fikk meg til å måtte tenke to ganger er:
7 mnd på vei Og Var på butikken og møtte på en litt eldre mann, som mest sannsynlig ikke har alt på rett plass i topp lokket men så ser han på meg og smiler noe jæv*** så sier han! - hah!!! Jeg ser hva du har gjort på [emoji23][emoji23][emoji23]
Så grusomt. Sånne får jeg lyst til å kjeppjage.Den styggeste:
Jeg ble stoppet på en messe av ei på apoteket sist jeg var gravid. Og hun begynte å snakke høyt om at jeg var begynt å vise det allerede og hvor kjekt det var. Da hadde jeg akkurat mistet. Så jeg ble forbanna og ba henne dra til helvete og gikk.
Min mor stod igjen og måtte forklare at jeg hadde mistet. Og til sitt forsvar sa damen «Men jeg såg jo at hun kjøpte graviditetstest og Folat!!»
Den fineste:
Når sjefen akkurat hadde behandlet meg helt på slutten av første svangerskap sa han «Du bærer så fantastisk vakkert. Høyt og fint. En fin jentemage.» Vi visste ikke kjønnet. Men han hadde rett. [emoji173]️
Takk, det er nok lurt, for jeg er ganske sikker på at de kommer denne gangen også. Og det virker som at dette er helt vanlig å oppleve for gravide. Enten er man for liten eller så er man for stor. Så det kan jo anbefales for alle at man har tenkt over hva man kan si tilbake.
Den styggeste:
Hun hadde jeg sendt en klage på