Gravid klær

Gullhår91

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg vil kjøpe meg en gravidtights sånn at jeg har den klar til bruk. Ble fort så kvalm sist ganske tidlig når buksene begynte å stramme litt.

Noen som kan anbefale en god og enkel tights å anbefale? Ikke gjennomsiktig og som sitter på uten å bli løs? :love017
 
Jeg vil kjøpe meg en gravidtights sånn at jeg har den klar til bruk. Ble fort så kvalm sist ganske tidlig når buksene begynte å stramme litt.

Noen som kan anbefale en god og enkel tights å anbefale? Ikke gjennomsiktig og som sitter på uten å bli løs? :love017
Ikke gravid tights, men har funnet noen kjempe gode på sparkjøp!

 
Noen som har prøvd Aim sine tightser? Har de «normale» og de er veldig komfortable og man får fine rumpe
 
Nå har eg bestilt min første gravid tights hos aim. Buksene mine er allerede stramme rundt magen, og eg vil ikke utvide de normale tightsene mine :happy7 spent på hvordan de sitter!
 
Den tightsen var veldig fin, synd de ikke har så mange størrelser igjen :hungover:
Er det forøvrig noen som har erfaring med f eks jeans for gravide? Sitter de bra og er de komfortable nok til at man orker å bruke dem etter hvert? :oops:
 
Den tightsen var veldig fin, synd de ikke har så mange størrelser igjen :hungover:
Er det forøvrig noen som har erfaring med f eks jeans for gravide? Sitter de bra og er de komfortable nok til at man orker å bruke dem etter hvert? :oops:
Jeg kjøpte meg en ny jeans på kapphal da den andre ikke passet lengre. "Stella", super mye stretch i den. Er 10+3 og magen har begynt litt å vise (som at det ser ut til at jeg har lagt på meg). Jeg syntes den var ganske behagelig til å være jeans og hadde den på i mange timer igår!
 
Den tightsen var veldig fin, synd de ikke har så mange størrelser igjen :hungover:
Er det forøvrig noen som har erfaring med f eks jeans for gravide? Sitter de bra og er de komfortable nok til at man orker å bruke dem etter hvert? :oops:
Anbefaler veldig gravid-jeans, med sånn påsydd stretch foran isteden for knapp og glidelås. De er kjempekomfortable :happy: Sitter bedre når magen er litt større, men jeg bruker dem allerede for jeg har fått mye fortere mage denne gangen med nummer to og orker ikke ubehagelige bukser!
 
Har noen erfaringer med bruk av compression strømpebukser eller strømper i svangerskap? Jeg får fort hevelse i beina selv når jeg ikke er gravid, men har hørt at støttestrømpebukser anbefales ofte til gravide som sliter med dette. Har sett på noen som skal være top notch (tyske merker som Jobs), men prisen er nærmere 1000 kr, som jeg synes er o_O for strømpebukser. Har noen erfaringer og anbefalinger?
 
Back
Topp