Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mest utvalg på nettHei. Var avsted å skulle kjøpe gravidbukse i dag, men kom hjem med to strømpebukser. Har dere noen tips! Må være komfortable

ellers har eg kle frå HM i dei få buksene/gravidbuksene eg har. Kjøper ein str større så går dei over magen. Best med ribbestrikka bukser, eller slengbuker syns eg.Har funnet hverdagskjoler på Floyd, som også kan fint funke med mage, har så store hofter, så bare jeg veier noen kg over så blir bukser ukomfortabel, men på new yorker har de en tykk thigts med strikk i livet og ganske høy, vil tro den vil funke bra for deg en god stund, plus en stund etter, den er veldig deilig å gå med!Hater gravidbukser. Iallfall dongeri. Jeg er ikke så stor fra før av, så når jeg kjøper den minste størrelsen, så blir de fortsatt for vide for meg. Men jeg sliter ikke med å finne bukser utenom graviditet. Har ikke prøvd dyre bukser, kjøper kun på hm. Føler ikke jeg kan ta meg råd til dyyyre bukser som blir brukt noen få måneder. Så her går det mye i joggebukseaktig, eller kjole og strømpebukser. Men sliter med å finne hverdagskjoler også med lange ermer som er greie å jobbe i.
Det skal jeg sjekke utHar funnet hverdagskjoler på Floyd, som også kan fint funke med mage, har så store hofter, så bare jeg veier noen kg over så blir bukser ukomfortabel, men på new yorker har de en tykk thigts med strikk i livet og ganske høy, vil tro den vil funke bra for deg en god stund, plus en stund etter, den er veldig deilig å gå med!

Har klart å komme frem til noen gode kombinasjoner
Kjøper det meste på Lindex, Gina tricot og Zalando:
Er som regel nok stretch til magen, og den fremheves fint (hvertfall nå i uke 17+5). Funker også med strikket kjole i midi-lengde, istedenfor skjørt + topp. Og blazer istedenfor cardigan. Fint med strømpebukser og boots.

Takk for GODE råd. Jeg må på shoppingPrøver å finne klær som kan brukes etter svangerskapet, helst ikke gravidklær bortsett fra strømpebukser - så lenge jeg klarerHar klart å komme frem til noen gode kombinasjoner
Kjøper det meste på Lindex, Gina tricot og Zalando:
1. Strikkede blyantskjørt i midi-lengde (typ «ribbed» stoff), sammen med en kortere topp og cardigan som skjuler rumpaEr som regel nok stretch til magen, og den fremheves fint (hvertfall nå i uke 17+5). Funker også med strikket kjole i midi-lengde, istedenfor skjørt + topp. Og blazer istedenfor cardigan. Fint med strømpebukser og boots.
2. Løsere eller flowy midiskjørt (typ plissé eller silkestoff) som dras over magen. Brukes med croppet eller oversize strikkegenser. Genseren kan knytes opp med hårstrikk som vrenges på innsiden for å gjøre den kortere, hvis det gir noen mening
3. Stor, oversize genserkjole som går rett over knærne. Babybumpen fremheves med et lite midjebelte over magen. Også fint med boots.
4. I sommer når jeg blir større og nærmer meg termin, skal jeg heller gå for vide babydoll-kjoler der midjen er rett under brystene. Da får man god plass til en større mage. Har tenkt å gå med birkinstocks og behagelige sneakers![]()