Gravid klær

IEL88

Glad i forumet
Smånissene 2022
Prøvde sikkert alle buksene mine i mårrest. Hadde ikke sjans til og få igjen knappen. Å noen måtte til og med glidelåsen gi tapt:bag:
Har kjøpt gravid tights fra hm. Er greie di liksom men kan ikke bare gå i tights på jobb. Kjøpte også ei mamma dongeribukse på hm, men syns ikke den er noe god og ha på.
Hvor kjøper dere klær? Syns samtidig det et ganske dyrt for gravidklær. Men må ha noe som ikke klemmer over magen, da det skaper ubehag..
bare og komme med tips:)

Jeg lærte meg sist at tights er mest behagelig :wtf: med tunika eller ullkjole over.
Jeg hadde tre jeans fra HM. Denne gangen gikk jeg på Fretex. Fem bukser til 300kr:hilarious:

Har to dongeri bukser fra hm fra forje graviditeten di syns jeg er ganske gode men var innom der nettopp og syns di hadde elendig utvalg nå.. Di jeg har fra forje er det god stretch i så di kunne jeg bruke jennom hele graviditeten men ser de er lite stretch i di som er i butikken nå..
Men kan absolutt anbefale bonprix sine gravid klær di har mye fint og mye som er behagelig og ha på ^^

Jeg har pleid å bestille fra bonprix :) ellers kjøper jeg gravidklær mest brukt :) bruker også mannens klær gikk det mye i sist mot slutten

Jeg har så langt kjøpt en supersøt bluse og pyjamas, men bestilte i går fra Zalando (en pinstripe "bukse", sikkert mer joggebuksestoff enn dressbukse, et skjørt, en kjole og en oversize skjorte) - har en annen tråd gående for "jobbklær", kan ikke gå i kjole hver dag på min jobb, trenger noe som passer i et corporate miljø. Lurer på hvor advokater og lignende kjøper sine mammaklær? :rolleyes:

Som tredjegangs kommer jeg ikke til å bruke noe penger på gravidklær dette svangerskapet heller. Har én svart mammajeans fra h&m, ellers har jeg tidligere kjøpt pene og litt ledige bukser med strikk i livet som også kan brukes etter fødsel.

Kjøpte en gravidtights fra HM (typ trening - men jeg trener fint lite gitt) som går høyt opp på magen (uten dette ekstra magefeltet, så sømmen begynner ikke før helt øverst på magen). Den er HELT fantastisk. Kommer til å bo i den.
I tillegg kjøpte jeg high-waist-truser i store størrelser på Cubus i går (både Cubus sitt merke og sloggi uten søm), og de er så gode å ha på. For oss som har litt ekstra på magen klemmer de ikke og lager ikke striper/bulker på magen som vises gjennom gravidbuksa.

Er det noen som har erfaring med å kjøpe plus size gravidbukser? For de med rumpe, hofter og lår, hvor butikker som f.eks h&m blir for smått. Noen som har prøvd vero moda sine plus size gravidklær?

Back
Topp