Gravid klær

Annki1987

Forelsket i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Når tenker dere og få tak i gravid klær? Jeg har stor mage fra før og tenker å starte å se etter

De to forrige gangene så gikk jeg mest i haremsbukser fra Cubus. Kommer nok til å kjøpe noen denne gangen også, de ser ganske pene ut i svart med en pen topp. Men vil ha noe ordentlig også denne gang. Har kikka litt på mamalicious, og shein. Håper å få kjøpt litt pent brukt. Er fan av gjenbruk :D

Tenker også å prøve å få tak i en del brukt, har allerede begynt å se litt på finn selv om jeg håper jeg kan bruke mine egne bukser et par måneder til :)

Og hvor mye endrer størrelsen på kroppen seg? Kunne også tenkt meg å kjøpe brukt, men tenker da at det hadde vært lurt å begynne å følge med allerede nå, men aner jo ikke om jeg vil passe dagens størrelse om noen måneder. Vanskelig altså. Får vel bare vente til buksene jeg har i dag faktisk begynner å bli trange. Eller kanskje kjøpe en som en sånn "kosebukse" til å ha på om kveldene allerede nå.

Sist kjøpte jeg på HM. Veldig lite eller ingenting i fysiske butikker, så netthandel blir nok nødvendig.

Og hvor mye endrer størrelsen på kroppen seg? Kunne også tenkt meg å kjøpe brukt, men tenker da at det hadde vært lurt å begynne å følge med allerede nå, men aner jo ikke om jeg vil passe dagens størrelse om noen måneder. Vanskelig altså. Får vel bare vente til buksene jeg har i dag faktisk begynner å bli trange. Eller kanskje kjøpe en som en sånn "kosebukse" til å ha på om kveldene allerede nå.

Jeg leste et sted at man skulle gå opp en størrelse i buksene, så jeg gjorde det. Den var for stor hele svangerskapet, selv om jeg hadde en gigastor gravidmage. Men dette er nok veldig forskjellig fra person til person.

Jeg var mest fornøyd med HM sist, enkle greie klær som ikke var for dyre. Zalando hadde også en del. Måtte begynne tidlig med gravidbukse sist da trykket på magen gjorde kvalmen værre

Kommer jo veldig ann på om mann legger på seg kun på magen, eller overalt, sånn ift str. :hilarious: Jeg har visst vært sistnevnte. :p

Kjøpte fra H&M sist, da var jeg sjeldent ute av døra annet en på sykehus så jeg kjøpte mest joggebukser:hilarious: Denne gangen tenker jeg å handle litt mer, har heldigvis ikke kvittet meg med det jeg hadde fra før:cool:

Kjøpte på HM og Zalando sist, men mye av det har VELDIG dårlig kvalitet :eek:

Denne gangen kjører jeg en annen strategi, har kjøpt inn litt bluser og kjoler av god kvalitet som er litt «flowy». Da kan jeg bruke det når jeg ikke er gravid også :woot: Nå er ikke jeg noen moteekspert, men det er mye av det i butikkene for tiden så virker som det er in :hilarious::hilarious: Camilla Pihl har mye sånt i god kvalitet :joyful:

Har tatt vare på alt siden sist, men vet noen av buksene ikke vil passe, da jeg har fått lipødem etter forrige svangerskap og låra er ikke en XS lengre :rolleyes: sist var jeg stor når det var sommer og varmt, så har ikke så mye vintervennlig gravidklær :hilarious: blir vel strikkagensere utenpå kjole og gravid strømpebukse

Har tatt vare på alt siden sist, men vet noen av buksene ikke vil passe, da jeg har fått lipødem etter forrige svangerskap og låra er ikke en XS lengre :rolleyes: sist var jeg stor når det var sommer og varmt, så har ikke så mye vintervennlig gravidklær :hilarious: blir vel strikkagensere utenpå kjole og gravid strømpebukse

Huff, ja akkurat det gruer jeg meg til. Å være høygravid på vinteren. Jeg jobber jo i barnehage og er mye ute. Samboeren min er tynnere en meg, så der er det ingen klær å låne.

Back
Topp