Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis Apotek1 har rett er jo 27mg veldig mye..?Jeg aner ikkje :/ På min står det 27mg. Vis vedlegget 130981
Hadde du jernmangel fra før da el? 200mg er jo en hestekur uten like.Jeg tar 200 mg..
men tilskuddet virker ikke..
har fått anemi, er i uke 26
Ja :/ Får høre med legen når eg får time om ka man skal forholde seg til!Hvis Apotek1 har rett er jo 27mg veldig mye..?
![]()
Jepp seff. Men blodprosent går nedover selv på tablettene :-/Hadde du jernmangel fra før da el? 200mg er jo en hestekur uten like.
Heftig. Merker du bedring?Jeg må ta 100 mg en dag, pause en dag, så 200 mg, så pause så 100 mg. Var helt tom for jern så sikkert derfor![]()
Hvilken blodprosent hadde du?Jeg må ta 100 mg en dag, pause en dag, så 200 mg, så pause så 100 mg. Var helt tom for jern så sikkert derfor![]()
Oi, skummelt.. Håper du får den oppfølgingen du skal ha.Jepp seff. Men blodprosent går nedover selv på tablettene :-/
Jeg har alltid hatt lave blodverdier. Jeg lå konsekvent på grensen til å kunne gi blod, så de pakket på meg masse jerntabletter etter hver runde for å få verdiene innenfor igjen.Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å ta noe så lenge blodprøvene ser fine ut
Men sa de ikke noe om hvor mye du skal ta? Om legen mener du bør ta jerntilskudd, så bør de jo kunne gi beskjed om hvor mye og.Jeg har alltid hatt lave blodverdier. Jeg lå konsekvent på grensen til å kunne gi blod, så de pakket på meg masse jerntabletter etter hver runde for å få verdiene innenfor igjen.
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å ta noe så lenge blodprøvene ser fine ut
Genialt, takk for tips!Spør tryggmammamedisin.no - gratis![]()