Gravid? Jeg?

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Flere som fortsatt ikke helt kan forstå at man faktisk er gravid? Slik føler jeg det :p
Med alt det som skjer og at jeg har vært på ultralyd flere ganger og fått sett jenta mi så kan jeg fortsatt ikke helt fatte at det kjære inni meg som lever og vokser!
Skylder på meg selv at det er fordi jeg er førstegangs gravid :)

Har samme følelsen, skjønner ikke noe, selv om jeg har de store forandringene i og på kroppen! Og kjenner bevegelse + har hørt hjertelyden ett par ganger :) skjønner ikke helt at det er mulig at det vokser ett lite barn inni meg :p <3

Har samme følelsen, skjønner ikke noe, selv om jeg har de store forandringene i og på kroppen! Og kjenner bevegelse + har hørt hjertelyden ett par ganger :) skjønner ikke helt at det er mulig at det vokser ett lite barn inni meg :p <3
Ikke sant! Merker forandringene og har hørt hjertelyden selv. Men samtidig når jeg tenker tilbake føltes de første ukene som jeg bare var syk pga litt kvalm, lite energi og lett hodepine :p
Trur det er fare for at det ikke kommer til å gå helt opp for meg før det blir tydelige bevegelser på utsiden og magen kommer skikkelig ut :D

Har det slik jeg og, og jeg er tredjegangs :p sett lille 4 ganger men allikevel er d så fjernt å tro at d faktisk skal komme en skjønn baby til oss ❤️

Ikke sant! Merker forandringene og har hørt hjertelyden selv. Men samtidig når jeg tenker tilbake føltes de første ukene som jeg bare var syk pga litt kvalm, lite energi og lett hodepine :p
Trur det er fare for at det ikke kommer til å gå helt opp for meg før det blir tydelige bevegelser på utsiden og magen kommer skikkelig ut :D

Ja, jeg har også følt meg syk, ikke gravid, eller nå skal ikke si at jeg ikke har følt meg gravid, for jeg vet jo ikke før nå hvordan det føles :p

Jeg får kommentarer på magen å da blir jeg litt betenkt før jeg klarer å svare, men nå er det ikke så lenge siden den begynte å synes, så blir kanskje å gå mer opp for meg etter hvert :) :p

Har det slik jeg og, og jeg er tredjegangs :p sett lille 4 ganger men allikevel er d så fjernt å tro at d faktisk skal komme en skjønn baby til oss ❤️

Oj, ja da kan det jo hende det rett og slett ikke går opp for meg før babyen er kommet ut da❤️

Ja, jeg har også følt meg syk, ikke gravid, eller nå skal ikke si at jeg ikke har følt meg gravid, for jeg vet jo ikke før nå hvordan det føles :p

Jeg får kommentarer på magen å da blir jeg litt betenkt før jeg klarer å svare, men nå er det ikke så lenge siden den begynte å synes, så blir kanskje å gå mer opp for meg etter hvert :) :p
Jeg har også fått mage, men langt i fra kul :p sikkert bare meg, men føler folk ser på magen min og tenker er hun gravid eller har hun bare spist godt i ferien?

Jeg har også fått mage, men langt i fra kul :p sikkert bare meg, men føler folk ser på magen min og tenker er hun gravid eller har hun bare spist godt i ferien?

Det er ikke kul her heller, men har jeg en stram topp, så synes det at det ikke er bare "godsaker" som har lagt seg der :) er en helt annen fasong på magen, og den er hard :p så er vel heller bare hvordan man "føler seg" når du føler folk ser på deg :)

Det er ikke kul her heller, men har jeg en stram topp, så synes det at det ikke er bare "godsaker" som har lagt seg der :) er en helt annen fasong på magen, og den er hard :p så er vel heller bare hvordan man "føler seg" når du føler folk ser på deg :)
Ja det kan du godt si! Jeg føler ikke min "pondus" er noe særlig hard, og jeg er nok en av de som er litt over fokusert på hvordan magen min er :( Så ser virkelig frem til at magen blir mer tydelig gravid så jeg slipper føle folk syns jeg har spist for mye i det siste ;)

skjønner fortsatt ikke jeg heller. førstegangs :) noen dager fokuserer jeg veldig på det og tenker mye på det, men forståelsen mangler liksom litt ;) Er i helt super form bortsett fra at jeg er så sulten og er veldig lettrørt, så det gjør jo at jeg liksom lurer litt innimellom " er jeg gravid - eller er det bare tull?". Er 17+3 i dag, og Siste to ukene har jeg fått veldig mye mer mage enn før, men føler ikke at det er babykul enda ;)

Jeg skjønner det heller ikke :p av og til kjenner jeg at jeg blir flau når jeg sier ja, jeg er gravid! Oppi hodet mitt så tenker jeg at hallo det er jo bare tull :p så kan jeg plutselig få panikk av å tenke på at det er et menneske som ligger å spreller inni livmoren min :p litt klaustrofobisk følelse, men så tenker jeg at det er jo miiiiin lille dyrebare skatt som skal være inni det lenge og bli stor og sterk <3 <3 haha

Jeg føler liksom at dette er mer "jeg har spist for mye"-mage enn "jeg er gravid!"-mage :p
Typisk gravid med jente mage?
ImageUploadedByBV Forum1438254323.965560.jpgImageUploadedByBV Forum1438254334.102050.jpg

skjønner fortsatt ikke jeg heller. førstegangs :) noen dager fokuserer jeg veldig på det og tenker mye på det, men forståelsen mangler liksom litt ;) Er i helt super form bortsett fra at jeg er så sulten og er veldig lettrørt, så det gjør jo at jeg liksom lurer litt innimellom " er jeg gravid - eller er det bare tull?". Er 17+3 i dag, og Siste to ukene har jeg fått veldig mye mer mage enn før, men føler ikke at det er babykul enda ;)
Signerer den, akkurat lik følelse! Bortsett fra at appetitten min bare er tilbake til der den var før gravid, men energien er ikke 100% tilbake :p
Og jeg har også fått mage den siste uka som ikke er sånn babykul :p

Jeg skjønner det heller ikke :p av og til kjenner jeg at jeg blir flau når jeg sier ja, jeg er gravid! Oppi hodet mitt så tenker jeg at hallo det er jo bare tull :p så kan jeg plutselig få panikk av å tenke på at det er et menneske som ligger å spreller inni livmoren min :p litt klaustrofobisk følelse, men så tenker jeg at det er jo miiiiin lille dyrebare skatt som skal være inni det lenge og bli stor og sterk <3 <3 haha
kjenner meg igjen <3

Tredjegangs, bekkenløsning, mage. Sett lille på ul 3 ganger.

Glemmer det på en måte fra tid til annen likevel.

Tredjegangs, bekkenløsning, mage. Sett lille på ul 3 ganger.

Glemmer det på en måte fra tid til annen likevel.
Ja for meg som er heldig med å ikke ha fått noen særlige svangerskaps plager syns jeg selv så blir liksom ikke alt virkelig foruten de få minuttene du får se på skjermen av skatten på ultralyden :)

Har bare hørt hjertelyden to ganger, ingen ul eller bevegelse enda, så har heller ikke gått helt opp for meg at det ligger en baby inni der :)
Tror nok det kommer når oul er overstått og sparkene og bevegelsene begynner :D

Har ikke hørt hjertelyd og ikke sett. Frem til nå har jeg ikke hatt særlig babymage, bare småtjukk.. men nå begynner magen å komme fram og klump på morgenen når jeg ligger i senga, så nå begynner det å gå litt mer opp for meg, men tror det blir mer virkelig nåe jeg får se på oul 18. August :-D

Har det sånn jeg også! Tenker at jeg er gravid liksom, men får sjokk når jeg går dypere i det og tenker at JEG faktisk er GRAVID! Tar meg selv i å se på ultralydbildet flere ganger daglig å tenke at "bor den virkelig inni meg!?" :p

Back
Topp