Gravid ! Jeg er gravid!!

steinbukken0301

Blir kjent med forumet
Endelig! Legen sa at blålilla livmortapp var et sikkert tegn på at graviditet var til stede, gynekolog på KK sa det samme, og jordmor på sykehuset sa " Veldig, veldig sannsynlig at du er gravid, ja."[:)]

Gratulerer!

Kjempekoselig. Men jeg tror det likevel er lurt å få det bekreftet med gravitest eller blodprøve, for å være helt helt sikker...

så korslig da, gratulerer sååååååå mye[:D][:D]

Hei... Fant ut i går av test hjemme at jeg er gravid[:D]...Skal visst være 4 uker og 5 dager på vei etter terminkalkulatoren... Men unnfangelsen skjedde ca 14 september... bare 2 uker siden.. Hvordan kan dette stemme da?

terminkalkulatoren regner termin etter 1 dag i syklusen.. /altså ca to uker før EL/ Dette fordi eggløsningen varierer fra person til person.. så babyen er 2 uker, men du er 4 uker på vei.......

Gratulerer[:D][:D]

Men ville ha tatt en test for sikkerhets skyld[;)]

Sånn ja... Det har jeg lurt noe grådig på.. Tusen takk! Dettev er jo kjempe spennenede.. Leser og leser om alt mulig! Takk og pris for babyverden...

Gratulere så mye, men ta en test for å være sikker[:D]

Gratulerer så mye damer!![:D][:D]

Tatt 3 tester[:D]

Skulle gjerne ha flyttet på blomsten nedenfor[;)] Utålmodig allerede!

Gratulerer med svangerskapet[:D] Lykke Til[:)]

Gratulerer og velkommen i klubben!!

gratulerer¨så mye begge to.[:D]

Gratulerer med bolle i ovnen til dere begge [:D][:D]

GRATULERER SÅ MASSE!!!!
Håper du får et flott svangerskap og at den lille spiren vil fortsette å vokse seg stor. Lykke til, det er helt fantastisk å være gravid!!!!!!!

Gratulerer så mye til dere alle sammen!!!
Koselig å høre! [:D]

Gratulerer så uendelig masse[:D]

Back
Topp