Gravid IVF 43 år. Noen som har lykkes? :)

Perlemor2018

Andre møte med forumet
Hei! Fikk mitt første barn som 41-åring på andre forsøk med IVF, på Hausken. Hadde da veldig gode eggreserver og skal etter planen få tatt blodprøver og en sjekk over nyttår for søskenforsøk (dersom blodprøvene er ok da).
Jeg har PCOS, normalvektig og diagnose habituell abort. Er det noen andre rundt denne alderen som har noen erfaring, og kanskje har lykkes med egne egg? Evt andre over 40 som skal i gang med IVF og har lyst å dele erfaringer her? Jeg er sunn og frisk, og alle tror jeg er mye yngre enn jeg er, og mitt forrige svangerskap gikk strålende fint, bortsett fra ekstrem kvalme. Vet jo at alder og eggkvalitet er mitt største hinder, men ellers føler jeg ikke alder er noe hindring for å være en god mamma, så vær snill å ikke døm meg for å ønske ett til barn :)

Ingen erfaring, ville bare ønske lykke til. :)

45 år og prøver på nummer to
Kommer til å gjøre minst ett forsøk til med egne egg, før jeg muligens vurderer eggdonasjon.
Har også pcos, fortsatt mange egg. Blir også tatt for å være yngre enn jeg er. Som regel slår de av ca 10 år

Vet at statistikken ikke er på min side, men håper på mirakel.

45 år og prøver på nummer to
Kommer til å gjøre minst ett forsøk til med egne egg, før jeg muligens vurderer eggdonasjon.
Har også pcos, fortsatt mange egg. Blir også tatt for å være yngre enn jeg er. Som regel slår de av ca 10 år

Vet at statistikken ikke er på min side, men håper på mirakel.

Hei:Heartred Så tråden er gammel, men kan jeg spørre om hvordan det gikk?:Heartpink

Ingen erfaring, men kjenner flere som har fått barn etter fylte 40 og det har godt kjempe bra. Det viktigste er at du føler deg frisk og klar til ny svangerskap. :)

Lyktes på første forsøk. Er 42 nå og gravid i uke 27. Nå hadde jeg gode eggreserver, men det ble ivf pga arrvev i livmorhalsen etter tidligere ks som gjorde det vanskelig å bli gravid. Oppdaget det ikke før legen ikke fikk til å sette inne det befruktede egget, fordi livmorhalsen var nesten tett. Fikk fjernet arrvevet i narkose på sykehuset, men siden vi alt hadde begynt med ivf, ble det så vi fullførte med det, og fikk satt inn egg 2 mnd etterpå. Ble gravid etter første innsett.

Back
Topp