Gravid irritasjoner!

1991solsikke

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Februarhjertene 2025
er det noe/noen som irriterer deg ekstra mye nå som gravid?

For min del må jeg nevne folk som bruker mye parfyme. Helt forferdelig å ha så sterk luktesans om dagen :-P

Ingen spesielle irritasjoner enda. Sist var det en kollega som gikk meg fullstendig på nervene.. Håper jeg slipper det denne gangen :confused:

Åh herlighet, folk som bruker parfyme, ja. Det er helt grusomt. Og når kollegaene mine spiser mat som lukter på kontoret. :yuck:

Kolleger som røyker rett ved inngangen. Brekker meg! Sluttet selv for en del år siden, men bestemte meg da for at jeg aldri skulle bli en anti-røyker (Har noen venner som fortsatt røyker). Jeg kastet snusen med en gang, men røyklukt brekker jeg meg av. Forrige uke hadde samboer kjøpt noe luktgreie som du spruter i doskål ( ser ut som en blå blomst). Det er foreløpig verste lukten jeg har kjent hittil.

Har en kollega jeg alltid har irritert meg over, men med ekstra hormoner osv er det virkelig blitt 1000 ganger verre..
Heldigvis sykemeldt og slipper unna henne en liten stund. Ellers er det de vanlige "graviditet er ikke en sykdom"-menneskene. Prøv å gå med spysyka i over en måned i strekk, fortell meg etterpå at det ikke kan oppleves som sykdom -.-

Bussjåfører som kjører så aggressivt at det bare er såvidt jeg ikke kaster opp på vei hjem fra jobb...

I helga var jeg så irritert på mannen min. Stakkar, kunne ikke gjøre noe riktig. Men i dag er han helt fantastisk og utrolig sexy! Skjønner ingenting, han, stakkar.

Så er det jo alle som bruker parfyme og som røyker... Og ikke minst svigermor som mener man ikke tar skade av litt røyk. Kjenner jeg har lyst å drefse henne rundt ørene...

Jeg er bare generelt litt forbanna jeg , skal jeg være ærlig

Jeg syns egentlig alt som kan bevege seg er irriterende:D Hunden har løpetid og maser som et uvær, 9 åringen klarer aldri å rydde etter seg enda han har lært dette fra tidlig alder og er plutselig blitt lat, og mannen da stakkars som sier alt feil og handler feil mat :rolleyes: glemte å nevne den svære flua jeg ikke får tatt kverken av..

Lei av at mannen og familie legger planer som stresser meg og er vanskelig for meg å forholde meg til/gjennomføre siden formen er crap.

Irriterer meg over at jeg må smile på jobb hele tiden, også folk generelt når jeg er på jobb irriterer meg.. Er dumt for de fortjener virkelig ikke alt jeg tenker om de :oops:

Jeg har plutselig blitt en elendig sjåfør! Det gjør jo at jeg irriterer meg over meg selv! Makan til distré har jeg aldri vært før!

Irriterer meg over ny kollega som ikke gjør alle arbeidsoppgavene, så da blir det mer arbeid på meg :shifty: også snuser han, det stinker! Og det hjelper ikke akkurat på kvalmen. Skal bli fint å komme over 12 uker så jeg kan si fra

Parfymelukt og røyklukt irriterer meg alltid, men ekstra sensitiv nå. Samme med andre kroppslukter, og kalkunskinke!

Irriterer meg å ikke kunne planlegge! Vet jo ikke hvordan formen er frå dag til dag, og med mye kvalme så er det vanskelig å planlegge noe som helst! *litt rastløs* etterhvert kan en si

Jentungen min var bare så irriterende i dag. Hun er bare 5 år, men jeg holdt på å gå på veggen. Vi skulle sy litt sammen å lage en liten havfrue, men så blei hun sur for hun ikke fikk til å sy, hun ville bare stappe den når jeg hadde sydd den ferdig. Så fant hun seg en smultring med rosa glasur som hun smatta i seg før hun nevla på sysakene mine med klissefingre. Kjente det kokte i hodet mitt. Prøvde å holde roen og tenke at jeg elsker henne, men det var så vanskelig.

Så kom mannen hjem å klaga på alt som ikke har blitt gjort i dag. :angry4:smiley-angry019

Back
Topp