GRAVID IGJEN???

Bev98

Forelsket i forumet
Augustbarna2024
Hjelp, jeg tar en test i ny og ned bare for sikkerhetsskyld da jeg ikke har fått mensen enda og at jeg ikke har begynt på prevensjon igjen siden jeg tåler det dårlig.

Tok denne for en time siden og den var blank da jeg gikk fra den, så på den igjen nå når jeg skulle kaste den og den har en strek???? Er dette falsk alarm siden den har tørka inn eller har jeg seriøst greid å bli gravid nå?:nailbiting:

Jeg fullammer baby på 4 mnd.

Vedlegg

• IMG_1137.jpeg
    IMG_1137.jpeg
    746,8 KB · Visninger: 69
Hadde jo ikke stolt på den siden den ikke ble lest av innen tiden, og streken ser rar ut..
men absolutt en strek der, så kan være!

Hadde jo ikke stolt på den siden den ikke ble lest av innen tiden, og streken ser rar ut..
men absolutt en strek der, så kan være!
Nei den er veldig rar, men har tatt så mange tester før jeg fikk lille og alle har vært blenda både før og etter tiden…. Får vente noen dager og teste igjen, det er litt tidlig for søsken så krysser fingrene for at det kan vente litt til:chicken:

Nei den er veldig rar, men har tatt så mange tester før jeg fikk lille og alle har vært blenda både før og etter tiden…. Får vente noen dager og teste igjen, det er litt tidlig for søsken så krysser fingrene for at det kan vente litt til:chicken:

Ja, du hadde ikke vært den første som ble gravid selv med fullamming :laughing002

Jeg har bare fått slike når jeg har vært gravid. Om jeg testet tidlig, så kommer den gjerne noen timer etter tidsfristen :p Men den streken så litt rar ut, så kanskje den er defekt? Ta gjerne en til, og hold oss gjerne oppdatert (også med bilder, elsker å tyde tester:hilarious:)

Denne er ugyldig siden streken kom etter tiden. :shy: I tillegg er streken ikke heltrukket, så det er nesten helt sikkert en lure strek som har kommet fordi testen har tørket. Det har jeg opplevd også, selv på dyre tester. :)

Skal holde dere oppdatert! Håper selv det bare er en lurestrek akkurat nå :happy8

Her er et bilde til

Vedlegg

• IMG_1136.jpeg
    IMG_1136.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 56
Jeg har tatt utallige tester, og har aldri fått opp strek uten at det har vært graviditet. Og har ofte sett på dem etter tiden har gått ut. Men den ser litt rar ut ja, men likevel såpass sterk at jeg iallfall hadde tatt en test til veldig snart ;)

Var nok en lurestrek, veldig negativ idag! Det var enda godt, det haster ikke så fælt med søsken :nailbiting:

Vedlegg

• CBCE6F12-EDAF-4264-A29B-DD1C7550D55C.jpeg
    CBCE6F12-EDAF-4264-A29B-DD1C7550D55C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Back
Topp