Gravid igjen!

Somlekopp

Flørter med forumet
♡Julekulene 2021♡
Fant for noen dager siden ut at vi er gravid igjen:rolleyes: Noen få måneder siden jeg slutta på prevensjon, da vi ønsket to tette! Så vi var jo forberedt på det, trodde bare ikke det skulle skje så fort! Så det kom som et lite sjokk på meg.. :hilarious: Er vi flere i samme bås her inne?:D Evt flere som har relativt tette små, og hvordan hverdagen er? :D
 
Vi venter vårt andre barn, 9 måneder etter forrige fødsel. Jeg fødte vår første, en gutt, juni 2020!

Blir pseudotvillinger på oss med bare 16,5 måned i mellom dem. Kommer til å bli sykt stress, men verdt det ettersom de blir større :happy:
 
Spennende! Ja, blir nok en ganske stressende og tøff tid! Men som du sier, tror også det blir veldig verdt det når de blir større :)
 
Vi venter vårt andre barn, 9 måneder etter forrige fødsel. Jeg fødte vår første, en gutt, juni 2020!

Blir pseudotvillinger på oss med bare 16,5 måned i mellom dem. Kommer til å bli sykt stress, men verdt det ettersom de blir større :happy:
Jøss, så kult! Planlagt? Venter dere gutt igjen? ❣️
 
Det var planlagt ja :happy:

Vi ønsket to tette, da dette blir vårt siste barn. Vi vet ikke hva vi venter enda, men krysser jo fingrene en smule for ei lita jente :angelic:

så tøft! Er 26 mnd mellom mine eldste og 22 mnd mellom mellomste og minste, helt fantastisk ❤️ Gikk ikke å få de tettere for vår del
 
Ja, fødte 30.mai og venter en ny skatt i oktober. Planlagt og ønsket graviditet, men ikke tidspunkt. Skulle eeegentlig satse på termin våren 2022.
 
Fødte i starten av juni, og har termin i starten av september, så blir 15 måneder mellom mine :Heartred
 
Gratulerer så mye ❤ her er vi også gravide igjen ikke planlagt så blir to tette her også.
 
Last edited:
Fødte i mai, og lillesøster kommer i september, blir 16 måneder mellom jentene :Heartpink
 
Vi har 18 mnd mellom. En gutt på 4 år og en på snart 3 år. Hadde aldri gjort det igjen. Men angrer ikke et sekund, og vi ser bare mer og mer at de virkelig har en bestevenn for livet :love017
 
Back
Topp