Gravid igjen?

En tråd i 'November 2017' startet av Mator, 12 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Det er vel ikke så mange igjen av oss som titter innom her, men er det noen som er gravide igjen? Evt noen som vil ha flere barn?

Selv ønsker vi oss en til. Jeg så for meg kanskje å prøve før sommeren, men så kom det over meg at jeg ikke har vært ute med jentene og kost meg på brygga med et glass vin eller fler siden 2016, så tror kanskje vi drøyer det til august :p

2. Lillevesen246 Elsker forumet Novembergull 2017

Tror ikke det er mange innom her lengere nei :/
    Jeg har alltid hatt ett ønske om 2 tette, men np som jeg er singel, så skjer ikke det hvertfall :/ mulig det ikke blir flere barn heller, tror jeg er ferdig med menn :)

• Liker Liker x 1
  3. AnetteU Blir kjent med forumet

Vi har også lyst på en til :) men tenker å vente til etter sommeren :)

• Liker Liker x 1
  4. Mammapanda Glad i forumet

Synd at ikke flere titter innom, håper det er mer liv hos dere på skjult :)

Her har vi ikke helt bestemt oss enda, eller jo vi skal ha en til. Tror jeg :p

Men tror ikke det blir så veldig tett nei, venter nok til minste har rundet 2 om ikke 3 år. Hun har krevd sitt siden hun ble født å har vært en skikkelig kosebaby i tilegg til mye plager over flere mnd med trannfrembrudd etc. så tror ikke det hadde vært rettferdig for henne å få en til riktig enda. Så skal jo eldste ha sitt og, så tror vi venter en stund :)

5. Mammapanda Glad i forumet

Synd å høre om brudd, håper det går bra med deg å lille:Heartred

6. Lillevesen246 Elsker forumet Novembergull 2017

Jeg som gjorde det slutt, lei av å leve som jeg gjordec trenger en forandrig og trenger å finne igjen meg selv som person, i tillegg har jeg det mye bedre alene :)

• Liker Liker x 1
  7. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Det har vært litt liv, men det dabber mer og mer av der også!

Jeg skjønner deg veldig godt ifht «oppstartsproblemene». Vi har mye av de samme utfordringene som du beskriver, så det er også litt av grunnen til at vi venter litt til. Men jeg ser for meg et barn ila neste år, forhåpentligvis. Vi har jo ivf-barn, så greir å komme i gang siden prosessen kan bli lang.

8. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Det samme som oss da :)

• Liker Liker x 1
  9. Mammapanda Glad i forumet

Ja skjønner den. Ønsker dere masse lykke til når prosessen begynner :)

Nå blir jo en eventuell til nr 3 hos oss, så vi må bare se hvor mye vi får kapasitet til etterhvert som minste blir større. Også skulle vi jo helst ha funnet større hus også :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. novemberbebis Betatt av forumet Novembergull 2017

Venter fortsatt på syklusen min jeg da, men ønsker å prøve på nestemann når den kommer :happy: Vil ikke ha altfor stor aldersforskjell imellom dem :happy:

• Enig Enig x 1
  11. Minimeg123 Flørter med forumet

Ja vi prøver på nr 2 :) Var gravid men mistet i november. Er i første PP etter MAen no :)

12. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Så leit! Var du langt på vei?

13. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Det samme tenker jeg. Men samtidig er jeg ikke heeelt klar enda :p

14. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Tusen takk for det :)

15. Minimeg123 Flørter med forumet

Oppdaga MA i veke 9. Kjipt. Men glad for at eg oppdaga det tidlig :)

Del denne siden