gravid igjen?

ORIGINAL: *Ania*

ORIGINAL: pebbles

Gratulerer til alle dere som er gravide! [:D]

du skal ikke ha et par til du da, pebbles?? hihi.. utrolig skjønne jenter du har!!! *litt missunnelig* men tenker det er tungt også ja! men må være kjekt med to så nydelige jenter [:D]

he he, ingen fare for det! Er rart, men det frister ikke i det hele tatt å få flere unger... Takk for det forresten, syntes jo selv at de er veldig vakre! [:D] Masse lykke til med graviditeten du da..[;)]

ORIGINAL: Hebra

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Gratulerer!
Min test var også ganske svak, men det er fordi det varierer hvor mye hormoner du har i urinen.
Men jeg er da snart 8 uker på vei. termin 25 mars. Så den testen kan du nok stole på [;)]

Flere aprilmammaer som venter ny bebis?

Jeg får meg ei lita jente i desember [:D] 

Gratulerer masse til mom_21 og mamma`n_til_thea [:D] 

takk takk.. grattis hebra !!!

ingen babyer på gang her. det får holde med to en stund til. har nok å henge fingrene i[:D]

ORIGINAL: *Ania*

Gratulerer til alle dere som er gravide! [:D]

du skal ikke ha et par til du da, pebbles?? hihi.. utrolig skjønne jenter du har!!! *litt missunnelig* men tenker det er tungt også ja! men må være kjekt med to så nydelige jenter [:D]

he he, ingen fare for det! Er rart, men det frister ikke i det hele tatt å få flere unger... Takk for det forresten, syntes jo selv at de er veldig vakre! [:D] Masse lykke til med graviditeten du da..[;)]

Thanx! tipper det holder med to tette her også, så skjønner deg godt [;)]

Å så spennende! Masse lykke til! [:D]

er kjempedårlig om dagen.orker ingeting..føler kvalmer er verre denne gangen enn sist..det er jo litt dumt egentlig,for jeg har jo en liten jente her som krever sitt[:)]men det går nok over håper eg[:)]

Back
Topp