Gravid igjen...

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
For en uke siden fikk jeg nok en positiv test.. Kjente det på kroppen.. Trøtt, oppblåst, utrolig ømme pupper og litt svimmel.. På mandag kveld tik jeg en ukeindikator og fikk 2-3...
Onsdag blødde jeg litt friskt blod.. Beklager detaljer.. Mye på papiret og brunt de to neste dager... Og i dag tok jeg nye ukeindikator og fikk 3+...
Kjenner jeg ikke klarer å slappe av! Mitt første svangerskap blødde jeg litt gjennom hele og fikk en fin datter.. 2 gangen husker jeg ikke helt, men i uke 23 så kjente jeg ingen bevegelser i mage og jenta var død desverre... Deretter ble jeg raskt gravid igjen og der blødde jeg stort sett til uke 9 hvor det ble mye rødt og vondt i tillegg, så da ble det spontanabort...
Tenkte jeg kanskje denne gangen kunne slippe unna litt da!
Fått time hos spesialist 14 juli. Men er vel ikke No vits i å ringe pga blødninger hvis det ikke blir verre? Testene virker jo bedre og bedre... Eller stigende da...
 
Det er jo ikke så mye de kan gjøre. En ultralyd tidligere kan jo roe deg ned i alle fall, så framt alt er bra.
Jeg mistet 18+0 i januar. Er gravid i uke 19 nå. De første 8-9 ukene hadde jeg mye brun utflod/blod. Var helt frynsete i nervene. Men det har gått bra foreløpig.
Krysser fingrene for deg :)
 
Takk! Vært på ul og sett hjertet... Men det gar jeg jo og de 2 andre gangene... Skummelt det her... Lovte meg selv at jeg sku drite i kvalme og alt bare det ble en ny spire... Men det er ikke lett... Er helt nede med dårlig form og angst jeg prøver å gjemme... Man får jo ikke gjort noe uansett men ja....
 
Back
Topp