Gravid igjen??

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Er litt nervøs her jeg sitter... Hatt regelmessig mens 2 mnd nå, og noen dager før eggløsning sprakk seff kondomet

Når kan det evt vises på test?
Skal sette inn hormonspiral på torsdag, så håpet på å få tatt en test før det, men tror det blir litt tidlig..

Har allerede avlyst timen på sykehuset 2 ganger, og fått time på Torsdag.. Tror dem ikke blir så veldig happy om jeg avlyser igjen..
 
Angrepillen fikk jeg ikke tatt, da apoteket ikke hadde flere igjen uten resept, og måtte ha resept for å få den andre.. Og legen hadde ikke ledig tid...
 
Når jeg satte inn spiral måtte jeg levere en urinprøve for å "bevise" at jeg ikke var gravid først og de understreket veldig at hvis jeg på noen måte mistenkte graviditet måtte vi utsette timen, så jeg ville absolutt ha sagt ifra ihvertfall :) en test kan slå ut tidlig, men noen ganger tar det tid før de slår ut så er vanskelig å si sikkert.
 
Ok, takk for svar
 
Jeg ville dratt for å få tatt hcg blodprøve i tillegg til urinprøve :) og hvis begge deler er for tidlig, men du mistenker det ville jeg nok utsatt timen ja :)
 
Jeg ville utsatt det til jeg var 100% sikker. Ta evt en urinprøve og blodprøve på legesenteret, så får de sjekket det og:)
 
Back
Topp