Gravid igjen.

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Noen som er gravide igjen eller som allerede er i gang med prøvingen? :)
Hvor lenge tenker du evt å vente med nestemann (dersom planen er å få flere) :)

River og røsker fælt i eggstokkene med en gang jeg ser noen gravide eller som har bittesmå nurk :) er kjempeklar for å gå i gang igjen, men først må tante rød komme på plass igjen også må jeg vel jobbe de 6 nødvendige mnd for å få permisjonspenger. Mannen er litt holden enda til min store fortvilelse, men satser på at han kan myknes litt opp etterhvert :) hehe

Åj, nå var jeg nesten sikker på at du var gravid igjen:) Og det ville jo vært kjempe hyggelig !

Her snakkes det nesten daglig om nestemann, og hadde det vært opp til min bedre halvdel så hadde vi vel vært godt i gang med prøvingen allerede.
Men jeg ønsker ca to år mellom barna, så det blir å vente til juni/juli før vi prøver. I mellomtiden går jeg på pillen.

Vesla skal ikke i barnehage før i august, og da er jeg kanskje allerede gravid igjen, hvis vi er heldige :)

Kjenner at vi må ha en tredjemann! Hadde aldri trodd jeg ville ha mer enn to, men det må vi :p Hehe
Men jeg vil kose meg en stund til med han her, så kanskje når han nærmer seg 3.. Vi får se :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi venter nok litt....j har tenkt å bare jobbe 80% prosent første året vesla går i Bhg, å kose meg m henne:) så prøver vi igjen etter d, må jobbe 100% 6 mnd å få permisjon av d så d går rundt...:)

Kjenner at vi må ha en tredjemann! Hadde aldri trodd jeg ville ha mer enn to, men det må vi :p Hehe
Men jeg vil kose meg en stund til med han her, så kanskje når han nærmer seg 3.. Vi får se :-)

Hihi! Det var som om jeg skulle skrevet det selv!! :) føler meg absolutt ikke ferdig, men ikke klar enda!

Hvis du mottar foreldrepenger så trenger du ikke jobbe. Foreldrepenger er likestilt med inntekt og teller derfor som 'arbeid'.

Fikk min nummer to to måneder etter min permisjon med nummer en var ferdig. Fikk samme beløp på begge :-)

Åj, nå var jeg nesten sikker på at du var gravid igjen:) Og det ville jo vært kjempe hyggelig !

Her snakkes det nesten daglig om nestemann, og hadde det vært opp til min bedre halvdel så hadde vi vel vært godt i gang med prøvingen allerede.
Men jeg ønsker ca to år mellom barna, så det blir å vente til juni/juli før vi prøver. I mellomtiden går jeg på pillen.

Vesla skal ikke i barnehage før i august, og da er jeg kanskje allerede gravid igjen, hvis vi er heldige :)

Det hadde aboslutt ikke gjort noe for min del at jeg var gravid igjen :) men samtidig tenker jeg at 2 år mellom dem er en fin alder. nå er eldstemann 5 snart, og det er som om vi kun har ett barn da storebror er så selvstendig :)
tiden frem mot juni/juli går fort :) plutselig er sommeren snart her igjen :)

Men jeg vil kose meg en stund til med han her, så kanskje når han nærmer seg 3.. Vi får se :)

Enig, føler virkelig ikke at en er ferdig med å gå gravid eller ha flere pittesmå babyer i hus :) Jeg er litt der at jeg ønsker 3 barn, men blir ikke i det hele tatt lei meg om vi skulle bli gravid uten at deet er planlagt med nummer 4 ;) ;) :)

Hvis du mottar foreldrepenger så trenger du ikke jobbe. Foreldrepenger er likestilt med inntekt og teller derfor som 'arbeid'.

Fikk min nummer to to måneder etter min permisjon med nummer en var ferdig. Fikk samme beløp på begge :)

Da er dine barn tette da :) så koselig :)
ÅH? er det slik det virker? *klapper i hendene*

var student med eldstemann så da fikk jeg stipend av lånekassen og engangstønad fra nav så er ikke helt inne i de relene hva angår permisjon og hvor mye en må jobbe for å få "full uttelling" av penger i permisjonen.
så da er det ikke slik at en må jobbe 6 måneder? :)

Jeg savner å gå gravid og vil gjerne føde igjen. Men vil ikke ha 3 barn :p holder mer enn nok med 2:p
Så har ett dilemma :p

Da er dine barn tette da :) så koselig :)
ÅH? er det slik det virker? *klapper i hendene*

var student med eldstemann så da fikk jeg stipend av lånekassen og engangstønad fra nav så er ikke helt inne i de relene hva angår permisjon og hvor mye en må jobbe for å få "full uttelling" av penger i permisjonen.
så da er det ikke slik at en må jobbe 6 måneder? :)

Ja, 13 mnd mellom mine to eldste. Han her kom 4 år etterpå ;-)

Du fikk engangsstønad nå? Da må du jobbe dessverre. Men har du utbetalt foreldrepenger hver måned så teller det som inntekt. Men det kan ikke gå mer enn 6 mnd mellom endt permisjon og ny permisjon da. Eller, sånn var det i 2010 iallfall.

Ja, 13 mnd mellom mine to eldste. Han her kom 4 år etterpå ;-)

Du fikk engangsstønad nå? Da må du jobbe dessverre. Men har du utbetalt foreldrepenger hver måned så teller det som inntekt. Men det kan ikke gå mer enn 6 mnd mellom endt permisjon og ny permisjon da. Eller, sånn var det i 2010 iallfall.

13 mnd :) bra jobba ;) ;)

nei fikk engangsstønad med nummer 1. min lønnede permisjon er ferdig i desember.(eller da får jeg siste lønn) så starter neste år med ulønnet permisjon. :( kjedelig, men sånn er det jo.

Jeg kjenner meg veldig ferdig for nå, men det er i nuet pga den hersens ammingen:-/ Jeg tipper at vi får, og har lyst på 3 barn. Men 3 mann får ikke komme før om en goooooood stund!:-)

Jeg savner å gå gravid og vil gjerne føde igjen. Men vil ikke ha 3 barn :p holder mer enn nok med 2:p
Så har ett dilemma :p

Hehehe, jeg vil gjerne ha et barn til (nr 2), men har alldeles ikke lyst til å gå gravid og føde igjen :p

Venter med prøving til mini bikker 3, tenker jeg :)

Vi har tre og det frister ikke med flere selv om attpåklatten er veldig grei og enkel å ha med å gjøre. Nr 3 skal jeg virkelig nyyyyte!

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Her er vi ferdige med barn sier mannen min,og jeg er nok enig...Med en kropp som hangler så er ikke graviditet det beste..Men har 2 friske og flotte barn og sier meg fornøyd med det:)

Back
Topp