Odelia
Flørter med forumet
Jeg fikk min første sønn i begynnelsen av oktober. Mensen fikk jeg igjen 7 uker etter fødsel, og siden har jeg vert uten. Begynte på Cerazette 6 uker etter fødsel, men i midten av februar glemte jeg en pille.
Nå i snart en uke har jeg vert kvalm (noe jeg aldri er, var heller ikke det med førstemann), jeg har masse murringer og menssmerter, hissig, en del tykk hvit utflod og vondt i ryggen. I dag tidlig tok jeg en graviditetstest, men den viste negativ. Jeg er ikke overbevist, for jeg føler virkielig at det ER noe der
Er det bedre å ta blodprøve hos lege, får man sikrere svar der?
Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før uke 6. Kan det være at det er for tidlig å teste nå?
Jeg blir veldig glad om jeg er gravid. Vi ønsker to tette
- slutta på Cerazette på onsdag da jeg begynte å mistenke at jeg er gravid..
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå i snart en uke har jeg vert kvalm (noe jeg aldri er, var heller ikke det med førstemann), jeg har masse murringer og menssmerter, hissig, en del tykk hvit utflod og vondt i ryggen. I dag tidlig tok jeg en graviditetstest, men den viste negativ. Jeg er ikke overbevist, for jeg føler virkielig at det ER noe der
Er det bedre å ta blodprøve hos lege, får man sikrere svar der?
Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før uke 6. Kan det være at det er for tidlig å teste nå?
Jeg blir veldig glad om jeg er gravid. Vi ønsker to tette
- slutta på Cerazette på onsdag da jeg begynte å mistenke at jeg er gravid..
Sent from my iPhone using BV Forum