Gravid igjen??

Odelia

Flørter med forumet
Jeg fikk min første sønn i begynnelsen av oktober. Mensen fikk jeg igjen 7 uker etter fødsel, og siden har jeg vert uten. Begynte på Cerazette 6 uker etter fødsel, men i midten av februar glemte jeg en pille.

Nå i snart en uke har jeg vert kvalm (noe jeg aldri er, var heller ikke det med førstemann), jeg har masse murringer og menssmerter, hissig, en del tykk hvit utflod og vondt i ryggen. I dag tidlig tok jeg en graviditetstest, men den viste negativ. Jeg er ikke overbevist, for jeg føler virkielig at det ER noe der :p

Er det bedre å ta blodprøve hos lege, får man sikrere svar der?

Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før uke 6. Kan det være at det er for tidlig å teste nå?

Jeg blir veldig glad om jeg er gravid. Vi ønsker to tette :)

- slutta på Cerazette på onsdag da jeg begynte å mistenke at jeg er gravid..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm.. er jo typiske graviditestegn da:) men det kan jo ha vært en rensel når du trodde det var mensen? For man kan begynne å blø på nytt etter 8-10 uker, for da er det vanlig at skorpen etter morkaka løsner.. eller er du helt sikker på at det var mensen?:) jeg ville ha ventet noen dager for å se om mensen dukker opp. Og hvis ikke så ville jeg tatt en test..kan hende kroppen din isåfall ikke har prodisert nok av dette hormonet;)

Håper resultatet blir det du ønsker :D

Det kan godt hende, det har jeg ikke tenkt på at det kunne være det engang. Mensen kom akkurat en uke etter pillestart hvertfall.

Blir en ny test om noen dager ja! Har en hel haug med tester etter sist :p

Veldig spent! Blir egentlig ganske skuffet om jeg ikke er gravid tror jeg :/

Håpe du er gravid da, siden det er ønskelig:D

Da er det varr bare å ønske deg lykke til da:D så får vi håpe du får en positiv test;)

Lykke til :) Krysser fingrene for deg :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tusen takk dere ❤️ har kjøpt helt ny test i tillegg, de jeg har liggende er over ett år gammel. Kan det ha noe å si? Det står de ikke skal gå ut på dato før juni men..

Skal prøve meg i morgen tenker jeg :)

Så spennende! LYkke til :)

Lykke til. Men hvorfor gikk du på cerazette hvis du vil bli gravid? :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nå er jeg spent! :)

Mensen kom idag, veldig skuffet selv om vi har en liten en fra før. Men en til baby kommer vel etterhvert :)

Takk for alle hjelpsomme kommentarer <3

Kjedelig da. Men om du fikk mensen nå, så er det jo bare å kjøre på-så blir det nok baby av det etter hvert!:)Hihi

Back
Topp