Gravid igjen??

uglemor85

Flørter med forumet
Hei :angel1 Jeg var ganske aktiv her inne før prinsessa vår kom, men har faktisk ikke vært logget inn mer enn 1 gang etter at vi kom hjem fra sykehuset med gullet vårt lillejulaften 2011! Så nå var det vel på tide!

Har nå ei aktiv og nydelig tulle som tar opp mesteparten av tida mi :)

Nå om dagen har jeg masse graviditetssymptomer igjen! Og med to negative tester er jeg fortsatt ikke overbevist! Var hos legen i dag, så får vente på blodprøvesvar derfra! Er jo faktisk en del hvor ikke testene slår ut før noen uker ut i svangerskapet..Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men er jeg gravid så er det jo kjempekoselig! Vil jo gjerne ha en til! Men må innrømme at mareritt om doble barnevogner har forekommet de siste ukene! Noen som har fått to tette, med førstemann i desember 2011? :anyone
 
Hei.
Lite aktiv jeg og. Guttungen min er født 20.12 å jeg ble gravid da han var 4,5-5mnd, men mistet.
I dag er jeg 23uker på vei med lillesøster å nettopp kjøpt dobbelvogn, men ikke hentet den enda ;)
Ingen erfaringer med to små, men det er tungt å være gravid med en superaktiv gutt med trass. Men vi gleder oss til jenta kommer i august :)
 
Hei.
Lite aktiv jeg og. Guttungen min er født 20.12 å jeg ble gravid da han var 4,5-5mnd, men mistet.
I dag er jeg 23uker på vei med lillesøster å nettopp kjøpt dobbelvogn, men ikke hentet den enda ;)
Ingen erfaringer med to små, men det er tungt å være gravid med en superaktiv gutt med trass. Men vi gleder oss til jenta kommer i august :)


Gratulerer så mye med en liten prinsesse på vei! Kan tenke meg det er tungt å gå gravid med en liten en som er så aktiv og atpåtil i trassalderen! Datteren min er også født 20.12.2011 forresten :) Det er jo så vanskelig å finne den "perfekte" aldersforskjellen på søsken, og det er jo alltid en eller annen grunn til at det ikke passer akkurat nå! Det blir nok herlig med to små samtidig, og tenk på gleden de får av hverandre i oppveksten! :)
 
Gratulerer så mye med en liten prinsesse på vei! Kan tenke meg det er tungt å gå gravid med en liten en som er så aktiv og atpåtil i trassalderen! Datteren min er også født 20.12.2011 forresten :) Det er jo så vanskelig å finne den "perfekte" aldersforskjellen på søsken, og det er jo alltid en eller annen grunn til at det ikke passer akkurat nå! Det blir nok herlig med to små samtidig, og tenk på gleden de får av hverandre i oppveksten! :)

Tror ikke den "perfekte" aldersforskjellen finnes, alt kommer ann på familien å forholdene til hver enkelt. Men håper de får glede av hverandre etter hvert :) blir masse bleieskift :p hihi..
Arti at de er født samme dag :)
 
Tullemor ble født 3/12-11 Nå venter vi nr.2 i september. Tungt å gå gravid med en liten som holder meg på bena hele dagen, men tror de kommer til å få mye glede av hverandre. Søskenvogn er uaktuelt! Heldigvis er jenten vår veldig glad i å gå selv og vil helst ikke sitte i vognen. Den har stått i bhg som sovevogn siden januar. Bruker bæresele ellers. men nå som jeg sliter med bekkenløsning må hun gå selv. :) (hun begynte å gå da hun var 9 mnd gammel så hun er dreven på det)
 
Hei :angel1 Jeg var ganske aktiv her inne før prinsessa vår kom, men har faktisk ikke vært logget inn mer enn 1 gang etter at vi kom hjem fra sykehuset med gullet vårt lillejulaften 2011! Så nå var det vel på tide!

Har nå ei aktiv og nydelig tulle som tar opp mesteparten av tida mi :)

Nå om dagen har jeg masse graviditetssymptomer igjen! Og med to negative tester er jeg fortsatt ikke overbevist! Var hos legen i dag, så får vente på blodprøvesvar derfra! Er jo faktisk en del hvor ikke testene slår ut før noen uker ut i svangerskapet..Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men er jeg gravid så er det jo kjempekoselig! Vil jo gjerne ha en til! Men må innrømme at mareritt om doble barnevogner har forekommet de siste ukene! Noen som har fått to tette, med førstemann i desember 2011? :anyone

Ikke bare to men får 4 tette jeg da, 2011 snuppa mi kom 21 desember etter litt overtaling og er yngste :p Er nå over halvveis med nr 4. Vil bare si at det er helt fantastisk med tette barn. De har samme interesser, leker flott sammen, såå stolte av hverandre og å være storebrødre til lille er veldig svært for gutta, passer på hverandre, eldste er likevel flink å hjelpe til med alt som trengs selv om han bare er 4 :)

Tror ikke den "perfekte" aldersforskjellen finnes, alt kommer ann på familien å forholdene til hver enkelt. Men håper de får glede av hverandre etter hvert :) blir masse bleieskift :p hihi..
Arti at de er født samme dag :)
Haha enig.. Hadde 3 bleiebarn en periode ;) Nå er heldigvis 2åringen i god gang med pottetrening og går uten bleie!

Tullemor ble født 3/12-11 Nå venter vi nr.2 i september. Tungt å gå gravid med en liten som holder meg på bena hele dagen, men tror de kommer til å få mye glede av hverandre. Søskenvogn er uaktuelt! Heldigvis er jenten vår veldig glad i å gå selv og vil helst ikke sitte i vognen. Den har stått i bhg som sovevogn siden januar. Bruker bæresele ellers. men nå som jeg sliter med bekkenløsning må hun gå selv. :) (hun begynte å gå da hun var 9 mnd gammel så hun er dreven på det)

OI så tidlig!.. Mi går ennå ikke! Utrolig hvor store forskjeller det kan være, og likevel være normalt :)
 
Ikke bare to men får 4 tette jeg da, 2011 snuppa mi kom 21 desember etter litt overtaling og er yngste :p Er nå over halvveis med nr 4. Vil bare si at det er helt fantastisk med tette barn. De har samme interesser, leker flott sammen, såå stolte av hverandre og å være storebrødre til lille er veldig svært for gutta, passer på hverandre, eldste er likevel flink å hjelpe til med alt som trengs selv om han bare er 4 :)


Haha enig.. Hadde 3 bleiebarn en periode ;) Nå er heldigvis 2åringen i god gang med pottetrening og går uten bleie!



OI så tidlig!.. Mi går ennå ikke! Utrolig hvor store forskjeller det kan være, og likevel være normalt :)
Ja, ikke sant! På to måneders kontrollen lå de tre andre fint i armene til mødrene mens min lille sto å hoppet i fanget mitt! jeg har bilde av henne hvor jeg holder henne oppe i luften 1,5 mnd gammel og hun er helt strak! Håper jeg får en baby neste gang!!! :p Men jeg var helt lik, super tidlig ute med alt.
 
Hei :angel1 Jeg var ganske aktiv her inne før prinsessa vår kom, men har faktisk ikke vært logget inn mer enn 1 gang etter at vi kom hjem fra sykehuset med gullet vårt lillejulaften 2011! Så nå var det vel på tide!

Har nå ei aktiv og nydelig tulle som tar opp mesteparten av tida mi :)

Nå om dagen har jeg masse graviditetssymptomer igjen! Og med to negative tester er jeg fortsatt ikke overbevist! Var hos legen i dag, så får vente på blodprøvesvar derfra! Er jo faktisk en del hvor ikke testene slår ut før noen uker ut i svangerskapet..Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men er jeg gravid så er det jo kjempekoselig! Vil jo gjerne ha en til! Men må innrømme at mareritt om doble barnevogner har forekommet de siste ukene! Noen som har fått to tette, med førstemann i desember 2011? :anyone

Er spent på om du er eller ikke er gravid :)
 
Her er snuppa vår 17 mnd og lillebror er 1,5 mnd. Er på en måte glad vi fikk de tett, men angrer samtidig. I allefall akkurat nå. Misforstå rett, eg elsker ungene mine!!! Ville ikke vært de foruten! Men det er tøft. I allefall syns eg det. Ho er avhengig av oss til alt siden ho enda ikke går helt enda. Og lillebror har kolikk og skriker hele tiden. Må ærlig si at eg elsker at ho går i bhg. Hadde faktisk ikke holdt ut viss de begge to skulle vært hjemme hver eneste dag.
Samtidig er det ufattelig herlig å se de to sammen. Snuppa vil hele tiden kose og klemme på pjokken og det er bare det herligste i verden.
Eg bare gleder meg til kolikken hans er over og ho løper rundt.
 
Og til dere som skal ha dobbeltvogn. Troll sin dobbeltvogn er pure drit! Den er ufattelig tung å gå rundt med. Den veier et tonn og svinger elendig. Ikke kommer du deg inn og ut av butikker så lett heller
 
Carena doubleswing har jeg, ville ha den slik jeg kunne se på minste, har hørt de syns det er tryggest :)
 
Eldste er født i slutten av november 2011 og nå venter vi tvillinggutter til sommeren. :) vet ikke helt om jeg er klar for å li trebarnsmor enda, men det er vel på tide å bli det! 30 uker nå, så er ikke lenge igjen... Søskenvogn er et must her!
 
Carena doubleswing har jeg, ville ha den slik jeg kunne se på minste, har hørt de syns det er tryggest :)
Den har jeg og, superfornøyd!:)
Er 23 mnd mellom mine unger, helt fantastisk og skikkelig slit! Men tror nok det er perfekt aldersforskjell når alt går seg til litt :) (mini er 5 uker nå )
 
Carena doubleswing har jeg, ville ha den slik jeg kunne se på minste, har hørt de syns det er tryggest :)
Og den har dem tilbud på , på babycare til 2500 nå ;) vis noen hadde planer å kjøpe den :p
 
Jeg fikk en gutt i mars 2011 og venter nå enda en gutt i august/september. Syns selv det er en grei aldersforskjell på dem da. :). Her gikk vi for baby jogger city select, da mini vil gå litt men ikke hele veien om vi er på tur. Og da slipper jeg å ha to vogner på samme tid. Harke heelt plass til det her i bor :p
 
Hei :)
fikk min datter 19. desember 2011. og nå er jeg gravid igjen :)

vi gleder oss veldig, men slitsomt er det !

Ikke alltid like kjekt å kaste opp i det ene sekundet, mens det andre sekunde skal man lage mat, skifte bleier, jobbe, vaske hus. Men jeg er instillt på dette nå, og vi tror dette kommer til å gå bra :D
 
Hei :angel1 Jeg var ganske aktiv her inne før prinsessa vår kom, men har faktisk ikke vært logget inn mer enn 1 gang etter at vi kom hjem fra sykehuset med gullet vårt lillejulaften 2011! Så nå var det vel på tide!

Har nå ei aktiv og nydelig tulle som tar opp mesteparten av tida mi :)

Nå om dagen har jeg masse graviditetssymptomer igjen! Og med to negative tester er jeg fortsatt ikke overbevist! Var hos legen i dag, så får vente på blodprøvesvar derfra! Er jo faktisk en del hvor ikke testene slår ut før noen uker ut i svangerskapet..Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men er jeg gravid så er det jo kjempekoselig! Vil jo gjerne ha en til! Men må innrømme at mareritt om doble barnevogner har forekommet de siste ukene! Noen som har fått to tette, med førstemann i desember 2011? :anyone
var du gravid ? ;)
 
Vi venter andre barn nå. Eldste blir snart 3. Han er skikkelig aktiv, mens jeg er sååååååååå sliten og trøtt hele tiden. Har lyst å ligge på sofa fra morgen til kveld. Har ikke energi i det hele tatt. Håper en dag blir det bedre :)
 
Vi har en sønn født i desember 2011 og venter tvillinger nå i september! Gleder oss veldig:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi fikk en gutt 2.august 2011 og er nå mellom 19 og 20 uker på vei med nr to :) Gleder oss veldig til at lillegutt skal bli storebror og til vi får et nytt herlig lite knøtt i hus :)
 
Back
Topp