Gravid igjen?

Letzitia

Flørter med forumet

Ja,alle skjønner vel hva jeg lurer på da....?

Noen som har begynt tenke på flere barn,eller skal ha flere barn?

Her blir det ikke flere,har 2 barn og er veldig godt fornøyd med dem

ingen flere her :)

Nå skal vi kose oss med lillefrøken en stund før det skjer noe på den fronten  tenker å begynne å prøve om ca 1,5 år, hvis alt går etter planen 

Har veldig lyst å få flere nå snart.. men det går jo ikke om jeg noen gang skal få meg en utdanning. Men vi får se om vi kanskje får det til uansett, sånn økonomisk. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta 1 år utdanning fra høsten av og så ta en "babypause" igjen :P

Vi har produsert nok ;) 

Tenker ofte på en til, men blir nok ikke før enn om 2-3 år

vi snakker litt om å få et barn til, men det blir iallefall ikke før om noen år. Akkurat nå vill vi bruke tiden vi har med tuppa vår.

Vi vil ha fler! Planen er å begynne og prøve på nr to når lillegutt begynner å nærme seg 2 år.. Får jeg det som jeg vil får vi da ei jente våren 2014;)

tja.. har byttet nick, var tidligere nr4:2011, så det nye nicket sier vel sitt??

vi er prøvere....

Håperpå2 skrev:
Her har vi nummer to på vei, ankomst i november ;)

Oi grattis! :D så spennende :)

Det holder med den ene vi har fått, men blir jeg gravid igjen så får jeg et barn til, men skal nok ikke planlegge eller prøve å få et barn til.

Har 3 barn nå,så her er det nok stopp...men veeeldig trist å tenke på
at jeg aldri skal få oppleve alle disse fantastiske tingene igjen...som gleden ved å
få posivit test,kjenne spark i magen,UL,fødsel,babytiden osv...Men er
velsignet med 3 friske barn,så jeg føler meg utrolig lykkelig og heldigemoticon

Vi har egentlig bare snakket om ett barn, så jeg tror ikke det kommer flere. Men på en annen side så kan det jo hende at vi ombestemmer oss om et par år. Enn så lenge koser vi oss glugg i hjel med den vesle prinsen vår :-)

Vi skal ikke ha flere enn de 2 vi allerede har

Her kommer det iallefall en til! Men føler meg ikke helt "klar" enda!

Har ingen planer om å få flere her nei, men kan ikke sies helt sikker heller. Er bare 25 år så kan jo hende det kommer en attpåklatt engang:-)
Akkurat nå koser vi oss veldig med 3 fantastisk flotte barn, og jeg skal begynne på skole til høsten;-)

Jeg har sååå lyst på fler! Rasler skikkelig i eggstokkene nå, men må vente et par år pga jobbsituasjon etc. Føles helt uutholdelig å vente så lenge...

Jeg skal ha så mange jeg klare/orker/rekker/klarer overtale mannen til

Back
Topp