Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har veldig lyst å få flere nå snart.. men det går jo ikke om jeg noen gang skal få meg en utdanning. Men vi får se om vi kanskje får det til uansett, sånn økonomisk. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta 1 år utdanning fra høsten av og så ta en "babypause" igjen :P
Vi vil ha fler! Planen er å begynne og prøve på nr to når lillegutt begynner å nærme seg 2 år.. Får jeg det som jeg vil får vi da ei jente våren 2014;)
Har 3 barn nå,så her er det nok stopp...men veeeldig trist å tenke på
at jeg aldri skal få oppleve alle disse fantastiske tingene igjen...som gleden ved å
få posivit test,kjenne spark i magen,UL,fødsel,babytiden osv...Men er
velsignet med 3 friske barn,så jeg føler meg utrolig lykkelig og heldig
Vi har egentlig bare snakket om ett barn, så jeg tror ikke det kommer flere. Men på en annen side så kan det jo hende at vi ombestemmer oss om et par år. Enn så lenge koser vi oss glugg i hjel med den vesle prinsen vår :-)
Har ingen planer om å få flere her nei, men kan ikke sies helt sikker heller. Er bare 25 år så kan jo hende det kommer en attpåklatt engang:-)
Akkurat nå koser vi oss veldig med 3 fantastisk flotte barn, og jeg skal begynne på skole til høsten;-)