lenemor Forumet er livet 27 Jun 2011 #2 Oi, her var det ikke mye informasjon å gå ut fra... jeg tipper monica
lenemor Forumet er livet 27 Jun 2011 #3 nei, jeg har ombestemt meg - jeg tipper enten almyrida eller maja
Olive76 Forumet er livet 27 Jun 2011 #4 Hint, takk! (har sneket litt på deg og vet hvilket kjønn dine to forrige er og føler veldig på meg hvem du kan være)....Får jeg gjette høyt her?
Hint, takk! (har sneket litt på deg og vet hvilket kjønn dine to forrige er og føler veldig på meg hvem du kan være)....Får jeg gjette høyt her?
Olive76 Forumet er livet 27 Jun 2011 #5 Ok. Se nu de andres svar og de gjetter høyt. Det må være SanderogEliassinmamma. Hilsen Nancy Drew!
Actrine Forumet er livet 28 Jun 2011 #6 Så kjekt!! Gratulerer så mye! Jeg er enig med Olive og tror også at det er sanderogeliasmamma!!
S Sanderogeliasmamma Betatt av forumet 28 Jun 2011 #7 Jeg tipper det er endeligguttemamma .. Dette er spennende, wohoooo.
3barn Forumet er livet 28 Jun 2011 #8 Oj, så spennende!! Gratulerer så masse!! Jeg har også en liten mistanke om at det kan være sanderogeliasmamma ;)
Oj, så spennende!! Gratulerer så masse!! Jeg har også en liten mistanke om at det kan være sanderogeliasmamma ;)
B Bruker763eli Forumet er livet 29 Jun 2011 #9 Så gøy - men du må gi oss litt flere hint daGratulerer til den det gjelder uansett
Almyrida81 Forumet er livet VIP 29 Jun 2011 #10 Da kan jeg avkrefte med eg gang at det er ikke meg..! Men ja.. Hvem da.. Kan jo være mange det..!
Almyrida81 Forumet er livet VIP 29 Jun 2011 #11 Meeen igjen så aner jeg meg at jeg har en liten peiling..
T tosmå* Glad i forumet 30 Jun 2011 #14 Gratulerer! Jeg har ikke peiling hvem det kan være, men følger spent med på hva detektivene skriver her:-P Når har du termin?
Gratulerer! Jeg har ikke peiling hvem det kan være, men følger spent med på hva detektivene skriver her:-P Når har du termin?
T Trillemor82 Forumet er livet 30 Jun 2011 #15 oj.. nok en gravid... hmmm... jeg har jo da ikke fått sneket på deg før som olive har klart... hmmm.. nå må jeg i tenkeboksen... får vi flere hint? når er termin???
oj.. nok en gravid... hmmm... jeg har jo da ikke fått sneket på deg før som olive har klart... hmmm.. nå må jeg i tenkeboksen... får vi flere hint? når er termin???
ajasto Forelsket i forumet 3 Jul 2011 #17 Hmm mener på jeg såg ett hint eller to om dette på face jeg. Eller er jeg helt på bærtur nå? Gratulerer så kjempe masse iallefall
Hmm mener på jeg såg ett hint eller to om dette på face jeg. Eller er jeg helt på bærtur nå? Gratulerer så kjempe masse iallefall
ajasto Forelsket i forumet 3 Jul 2011 #18 Hmm mener på jeg såg ett hint eller to om dette på face jeg. Eller er jeg helt på bærtur nå? Gratulerer så kjempe masse iallefall
Hmm mener på jeg såg ett hint eller to om dette på face jeg. Eller er jeg helt på bærtur nå? Gratulerer så kjempe masse iallefall
D DrømmenOm3 Flørter med forumet 3 Jul 2011 #20 Jeg har 2 gutter fra før, det stemmer .. Termin er i begynnelsen av mars