Gravid igjen :) *oppdatering*

gravidsol

April 13 FTW :D
Endelig er vi gravid igjen :) Vi ønsket oss to veldig tette barn, og nå får vi det som vi vil. I starten av mars 2013 kommer det en ny gullklump inn i familien vår. Gleder meg så uendelig mye at det finnes ikke ord for å beskrive det engang :) -----------> sorry for ingen avsnitt, men skriver fra iPhone. Nå har vi fått time til UL 20 september og er superspente. Har ikke bestemt oss for om vi vil vite kjønnet eller ikke. Tror det blir tatt på sparket denne gangen også. Har fortalt det til noen venner og litt familie. Mine foreldre ble ikke direkte overbegeistret over nyheten. De mener vi ikke har råd til en til baby nå. Vi tar oss råd!! Er vårt valg å få flere barn og vi står for det. De kommer til å få det godt selvom vi kanskje ikke kan gi de alt de peker på. Enebarn har aldri vært ett alternativ for oss. Håper de blir mer begeistret etterhvert. Svigermor er selvsagt overlykkelig. Får 3 barnebarn i løpet av 1,5 år :P (svoger og damen venter barn i august)

Gratulerer så mye!!!

Gratulerer så mye. 

Gratulerar så mykje:) To tette er travelt men kjekt:)

Gratulerer så mye :)

Nei, så gøy!! Gratulerer!! :D

Merker jeg blir bitte litt misunnelig, samtidig som at jeg gleder meg over å bare glede meg til neste gang foreløpig :)

Håper du får et knirkefritt svangerskap!!

gratulerer så mye:) Jeg har delv to tette (20 mndr mellom) og det er jo litt slitsomt, men det har gått mye bedre enn jeg hadde trodd.

Gratulerer!! Litt misunnelig jeg og, men samtidig vil jeg gjerne vente noen mnd til. :) håper du får et flott svangerskap. Hold oss oppdatert ;)

Gratulerer masse masse! 

Litt morsomt, for jeg fant ut sist uke at jeg også er gravid igjen! Har termin 21.mars foreløpig, men skal til gynekolog i neste uke for en sjekk, så da regner jeg med å få se den lille spiren emoticon

Lykke til da!!

Så utrolig gøy da bluebird!!! Gratulerer så masse. Eg har termin 10 mars ca sånn det ser ut nå, men får se på ultralyd 20 sept :) tidlig ul gidd eg ikke denne gangen.

Gratulerer så masse!! SÅ kjekt da!! :D Hold oss oppdatert! :D

Back
Topp