Gravid igjen kort tid etter SA?

Junibaby

Betatt av forumet
Mistet helt tidlig uke 4, 25 nov. Fikk eggløsning allerede 14 dager etter og har nå murring og korsryggsmerter 11 dpo. Tok test for moroskyld og ser jeg kaaanskje en strek? Eller er det bare ønsketenkning tro? Hva tror dere? Det er Rfsu sine tester, ikke tidligtester :angel7

Vedlegg

• 765F03D8-4FDC-41F2-9CA2-8399EC0F73C2.jpeg
    765F03D8-4FDC-41F2-9CA2-8399EC0F73C2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 66
Ser absolutt ein strek.

Ser også strek. Meen jeg har flere venninner som har fått tydelige streker på rfsu der de har trodd de har vært gravide, men fått negativ på andre tester fordi de ikke har vært gravide.

Så ville kanskje tatt en annen test for sikkerhetsskyld

Tydelig strek! Håper på nye spire ❤️

Mistet helt tidlig uke 4, 25 nov. Fikk eggløsning allerede 14 dager etter og har nå murring og korsryggsmerter 11 dpo. Tok test for moroskyld og ser jeg kaaanskje en strek? Eller er det bare ønsketenkning tro? Hva tror dere? Det er Rfsu sine tester, ikke tidligtester :angel7
Du mistet nov 25? Eller mener at du hadde El 25? Synes å se strek så det blir spennende :)

Oi, jeg har bommet på tastaturet! Jeg mistet 15. november, ny El 29 november
Ok hehe. Jeg mistet 9 november og fikk først positiv gr tester 4 dager siden. Men ser ut som en fin og klar strek. Ta ny test om 2 dager da hcg dobler seg annenhver dag :)

Skjedde med begge de to hine barna mine. Førsta MA, gravid på eggløsning 14 dager senere. Andre SA gravid på el 14 dager senere. fult mulig, noen anbefaler å ikke prøve på første etter abort andre anbefaler. Vi klarte ikke la sjangsen gå fra oss

Hadde visst SA første forsøket mitt (inseminering i Danmark 10. oktober). Gynekologen så det på UL for oppstart av ny rundt. Fikk aldri positiv test, så visste ikke selv før han sa det. Ble inseminert på nytt 7. november og ble gravid da. Så går nok ann å bli gravid igjen fort ja.

Back
Topp