Gravid.... igjen (ikke planlagt!)

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Hei. Har lusket rundt her siste uka, men ikke skrevet noe enda. Fant ut at jeg var gravid for ca 1,5 uke siden da mensen ikke dukket opp. Gikk på cerazette så trodde bare den var uregelmessig (som den har vært i perioder), men var så kvalm at jeg testet bare for å være sikker. Tok en digital og den viste 1-2 uker.... Jeg ble gravid på cerazette med yngste barnet mitt også og legen min garanterte meg at det ikke var noen sjanse for at det skjedde igjen hvis jeg husket alle tablettene (ammet og tåler annen prevensjon dårlig så var ikke mange alternativer). Skjønner nå at jeg ikke skulle satset på det. Vet ikke helt hva jeg føler rundt dette enda, da jeg har 4 barn fra før (+ 3 bonusbarn!)Så vi er 7 totalt (2 av de er felles). Vi følte oss egentlig veldig ferdig nå og mannen skulle sterilisere seg om ikke lenge (og ja, vi burde gjort det med en gang). Minste barnet vårt er 16 måneder.
Familien vår er fantastisk og selv om vi er mange så stortrives vi som storfamilie, men skremmer meg likevel litt å skulle bli enda en! I tillegg har jeg hatt alvorlig hyperemesis i alle mine svangerskap med sykehusinnleggelser og det som følger med :(

Vet ikke hvor jeg ville med dette egentlig, ville bare si hei :)
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test :)

Gratulerer og velkommen :)

Ønsker meg selv en storfamilie, men startet ganske sent med å få barn :-P Gratulerer så mye med lille spiren <3

Gratulere :)

Back
Topp