Gravid igjen? Hmm

gravidsol

April 13 FTW :D
Siste uken har eg vært kvalm og uggen konstant. Akkurat sånn som eg var sist. Melkeproduksjonen har også gått ned, selv om eg hiver ho på puppen hver time. Vet at mensen er ustabil når den kommer tilbake etter fødselen, så det at den har uteblitt regner eg ikke med. Så det blir nok testing på meg om ikke så lenge.

Kan jo nesten høres ut som om det er noe på gang ja. Mange som opplever uregelmessig mens etter fødselen, så det er jo ikke sikkert at det betyr noe.Håper du oppdaterer når du har tatt en test da. Dette blir spennende! :)

Hadde det bare vært mensen som ikke har dukket opp så hadde eg ikke tenkt så mye over det, men er kvalmen som bekymrer meg. Eg glemmer aldri de 4 månedene eg hadde med kvalme sist. Får i allefall 2 tette som eg ønsket meg da viss eg nå er gravid. Så tett hadde eg ikke sett for meg at de kunne bli. Jaja. Sånn går det når en ikke kan bruke beskyttelse og hopper i høyet som noen gale likevel :P

hmmm... spennende, da;)

Jeg har ikke ikke startet opp igjen med noe prevansjon. Og ikke ammer jeg heller. Men når jeg klemmer på puppene har jeg fortsatt melk, selv om det sikkert er 2 mnder siden jeg sluttet å amme. Føler noen ganger litt melkespreng til og med og puppene føles ømme. Sluttet å amme fordi jeg ikke hadde nok melk. Men sist ble den borte etter en liten stund. Føler meg litt øm i magen til tider også. Har ikke fått tilbake mensen ennå, jeg heller.

Er nok ikke gravid, men er litt morsomt å tenke på;)

Var vel for et par uker siden hvor jeg trodde jeg hadde blitt gravid igjen og fikk nesten panikk :P
Jeg vil ikke at det skal være så altfor lenge mellom dem, men lillegutt skal i hvertfall få feire sin 1 års dag alene...hvis jeg har noe jeg skulle ha sagt da :P

Men håper du får det svaret du vil ha, gravidsol :) Lykke til!!

Det var kvalmen som gjorde at jeg skjønte at jeg var gravid igjen... Altså - da storesøster var 4 mnd :) Den kvalmen er annerledes enn all annen kvalme...

wow spennende!! Du må oppdatere oss når du har testet! 

Dagens oppdatering. Test er tatt, men den var visst ugyldig!! Jaja. Får leve litt lenger i spenningen da. Har bestemt oss for å vente med neste test til over helgen. Da er dåpen unnagjort. Tenker det blir litt vanskelig å skjule det viss testen viser positivt.

vel...? =)

Hod søstera mi gikk det 4 mnd. Før positiv test med den andre. Hun tok på tester og ingen var posetiv. Så gikk hun til legen å da viste det positiv test. Har du fått mensen da?

Har fått mensen etter fødselen ja, men ikke på 5 uker. Men så pleier det å være ganske uregelmessig etterfødselen da.

Back
Topp