Gravid igjen gitt med termin i November igjen

MammaLene

Andre møte med forumet
Da satt den jaggu igjen, og jeg har termin i November dette året også, hjelpes meg det hadde jeg ikke trodd. Er det flere her som tenker på å få to tette barn ?
 
Da satt den jaggu igjen, og jeg har termin i November dette året også, hjelpes meg det hadde jeg ikke trodd. Er det flere her som tenker på å få to tette barn ?
Gratulerer så mye :) så stas! vi har to med tre års mellomrom, og tenkte å stoppe her. Masse lykke til!
 
Da satt den jaggu igjen, og jeg har termin i November dette året også, hjelpes meg det hadde jeg ikke trodd. Er det flere her som tenker på å få to tette barn ?
Gratulerer! Det blir nok litt for tett for meg som blir dårlig som gravid:)
 
Gratulerer☺️
 
Grattulere så mye!:) jeg har 12 mnd og 7 dager mellom nr 1 og 2. 20 mnd mellom nr 2 og 3. Og 16 mnd mellom nr 4 og 5. Utrolig mye glede av å få tette barn:)
 
Gratulerer! Her er det 17 mnd mellom 1 og 2 så venter litt med nr 3:)
 
Gratulerer så mye med en liten lillebrøster-spire i magen:Heartred Her hadde vi 2 1/2 år Mellem nr 1 og nr 2. Og 3 år Mellem nr 2 og nr 3. 6 år Mellem nr 3 og nr 4. Tror det er stopp på baby nr 4:)
 
Gratulerer! Her er det 2år mellom mine, skulle gjerne hatt de tettere, men mtp omstendighetene og pcos så er jeg glad vi klarte å få to :)
 
Gratulerer! Jeg kan godt tenke meg en til våren 2020, men har ikke fått mensen igjen og det kan jo ta litt tid
 
Da satt den jaggu igjen, og jeg har termin i November dette året også, hjelpes meg det hadde jeg ikke trodd. Er det flere her som tenker på å få to tette barn ?

Åh! Gratulerer så mye :Heartred vi ønsker tette barn, og tenker å prøve i mai/juni:joyful: (blir eventuelt 16-17 mnd mellom:)) skal sies at det kommer en spennende måned i vente, da ikke alle forhåndsregler er tatt hånd om, alltid:dead:
 
Gratulerer :woot: det blir heftig men det blir det jo uansett når ungene er små :headphone:
 
Her må jeg spørre. fordi vi planlegger to tette nå. jeg har nå permisjon, så ferie og så ulønnet permisjon. Har jeg gått på en skikkelig blemme nå i forhold til rett til ny permisjon? Må vel være i jobb i 6 av de siste 10mnd?
Hvordan løser dere dette?
Jeg hadde håpet på en til til våren 2020.
 
Her må jeg spørre. fordi vi planlegger to tette nå. jeg har nå permisjon, så ferie og så ulønnet permisjon. Har jeg gått på en skikkelig blemme nå i forhold til rett til ny permisjon? Må vel være i jobb i 6 av de siste 10mnd?
Hvordan løser dere dette?
Jeg hadde håpet på en til til våren 2020.
Velger du ulønnet permisjon så går du på en blemme ja:)
 
Men hvis man ikke tar ulønnet er det ikke noe problem?
 
Hvordan blir regnestykket om jeg tar 2 mnd ulønnet og begynner å jobbe 1.september?
 
Back
Topp