Gravid igjen etter to tette spontanaborter - bekymret

Hei, velkommen og gratulerer :)

Jeg har det litt på samme måte, selvom jeg riktignok har mistet 1 gang og ikke 2. Blir lett gravid tydeligvis. Gleder meg over datteren min på 2,5 og håper håper HÅPER at spiren sitter der inne i 9 mnd til :)

Kanskje ingen solskinnshistorie dette, men.. du er ikke alene iallfall :)

Hei, velkommen og gratulerer :)

Jeg har det litt på samme måte, selvom jeg riktignok har mistet 1 gang og ikke 2. Blir lett gravid tydeligvis. Gleder meg over datteren min på 2,5 og håper håper HÅPER at spiren sitter der inne i 9 mnd til :)

Kanskje ingen solskinnshistorie dette, men.. du er ikke alene iallfall :)

Første gang jeg mistet følte jeg meg veldig alene, som om jeg var fryktelig unormal som ikke kunne bære fram et barn. Vi har valgt å være ærlige om spontanabortene og jeg har i ettertid snakket med mange venner og kjente som også har mistet.

Ønsker deg masse lykke til og håper spirene løpere seg fast :)

Velkommen og gratulerer :D Denne gangen skal det gå bra<3

Jeg vet ikke om det kan være noen trøst, men vi mista for 2,5 år siden. Gynekologen vi var hos sa man ble anbefalt å vente, men at det egentlig ikke var noen grunn til det så lenge alt var i orden. Vi hørte på han, ble gravide med en gang og 9 måneder senere kom minstemann. Håper det kan være litt beroligende hvertfall:)

Ønsker deg lykke til!

hei! velkommen her til og her håper vi at vi alle blir ;-) jeg mista også rundt 15 juli...skikkelig trist. merker jeg er mer spent nå jeg også...dagene kan liksom ikke gå fort nok. x fingrer for oss!!!

Gratulerer! Krysser fingrene. Går du på blodfortynnende? Har skjønt at mange gjør det ved flere SA på rad.

Hei. Velkommen hit, og gratulerer med graviditeten :) :)

Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen, og at du får bli her inne på Juni 2014 lenge! :) :)

Jeg hadde en sa og en ma etter eldste ble født. Ble gravid med tre mnd mellomrom mellom de to gangene pluss at jeg ble gravid en tredje gang etter siste ma, nå sitter jeg med verdens nydeligste gutt på 20 mnd;) så det går nok bra,men jeg var også veldig bekymret og redd men fikk god oppfølging og målte hcg og fikk to tidlig ul fram til uke 12.

Velkommen :D

Jeg mistet en spire i 2012, og mnd etter ble jeg gravid igjen. Den andre spiren holdt seg på plass og er nå en livlig liten gutt :D

Gratulerer! Krysser fingrene. Går du på blodfortynnende? Har skjønt at mange gjør det ved flere SA på rad.

Går ikke på noe foreløpig, tenkte å ringe gyn i morgen og be om tidlig ultralyd. Det er en av fordelene med flere SA, tett oppfølging ved neste svangerskap.. Tenkte å høre om blodfortynnende på timen :)

Back
Topp