Gravid igjen etter SA

MrsMillie

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei alle sammen! Da blei det oktoberklubben på meg:happy: Mista i SA i uke 6 i starten av januar, og i dag tidlig 10 dpo, tok eg ein test som viste to streker. Gravidstreken var såpass tydelig at det blei digital test med det samme, som viste Gravid 1-2. Er så lykkelig nå, og berre håper det går bra denne gangen:Heartred Syns det var tidlig for min del å få så tydelig strek, så lurer jo litt på om eg er nokre dager lengre. Er det fleire her som har blitt gravid igjen rett etter SA? Er det vanlig å få tidlig UL for å fastslå termin og sjå at alt går bra? Legger ved bilde av testene - strimmel testen er tatt etter to min., den blei sterkere etter dette. IMG_20210131_063309.jpg IMG_20210131_064018.jpg
 
Gratulerer med positiv test :) Syns også mine tester fikk veldig sterke streker og ble positive veldig fort så tenker også tanken om at jeg kanskje er lenger på vei. Prøv å nyte det som best du kan :)
 
Hei, gratulerer ! ♥️
Så lenge du har en blødning å gå ut etter, får du nok neppe noe ul for fastsettelse av termin. Det vil ikke variere med mer enn noen dager i ditt tilfelle, så.. men det er selvsagt INGENting i veien for å bestille tul privat, for å se at alt ser bra ut :) skader heller ikke å spørre legen (ettersom du har hatt SA nylig). Kan hende du får. :)
 
Gratulerer med positiv test :) Syns også mine tester fikk veldig sterke streker og ble positive veldig fort så tenker også tanken om at jeg kanskje er lenger på vei. Prøv å nyte det som best du kan :)
Blir spennende å sjå! Takk, det skal eg forsøke:happy: Prøver å ikkje bekymre meg for at det kan gå galt igjen, samtidig som eg går rett i kjelleren viss eg begynner å blø:sorry:
 
Hei alle sammen! Da blei det oktoberklubben på meg:happy: Mista i SA i uke 6 i starten av januar, og i dag tidlig 10 dpo, tok eg ein test som viste to streker. Gravidstreken var såpass tydelig at det blei digital test med det samme, som viste Gravid 1-2. Er så lykkelig nå, og berre håper det går bra denne gangen:Heartred Syns det var tidlig for min del å få så tydelig strek, så lurer jo litt på om eg er nokre dager lengre. Er det fleire her som har blitt gravid igjen rett etter SA? Er det vanlig å få tidlig UL for å fastslå termin og sjå at alt går bra? Legger ved bilde av testene - strimmel testen er tatt etter to min., den blei sterkere etter dette. Vis vedlegget 347449 Vis vedlegget 347450
Sniker fra august/september for å gratulere! Så utrolig hyggelig at du er gravid igjen:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Min test hadde ca samme farge 10dpo og jeg vet nøyaktig hvor langt påvei jeg er :) Så det trenger ikke være feil.
 
Sniker. Jeg ble gravid rett etter SA og fikk tidlig ul hos min fastlege for å bestemme termin. Gratulerer:happy:
 
Hei. Jeg hadde en SA i november (min første SA) og er gravid igjen nå. Jeg klarer ikke helt å tro på at det skal gå bra denne gangen. Har også vært veldig i tvil om jeg skal ta TUL denne gangen. Skal jo ha en i uke 12 ifm. Forsterdiagnistikk.
sist tok jeg en TUL i uke 7-+1 og da fikk vi beskjed at embryoet var mye mindre og hadde lavere puls enn forventet. begynte å blø en uke senere. Glad jeg ble forberedt, men nå tørr jeg ikke helt å ta TUL i uke 7 tilfelle de skal måle et avvik Men kommer helt sikkert ikke til å la være tipper jeg.
 
Hei. Jeg hadde en SA i november (min første SA) og er gravid igjen nå. Jeg klarer ikke helt å tro på at det skal gå bra denne gangen. Har også vært veldig i tvil om jeg skal ta TUL denne gangen. Skal jo ha en i uke 12 ifm. Forsterdiagnistikk.
sist tok jeg en TUL i uke 7-+1 og da fikk vi beskjed at embryoet var mye mindre og hadde lavere puls enn forventet. begynte å blø en uke senere. Glad jeg ble forberedt, men nå tørr jeg ikke helt å ta TUL i uke 7 tilfelle de skal måle et avvik Men kommer helt sikkert ikke til å la være tipper jeg.
Føler veldig med deg. Det er ikkje godt å ha ein sånn følelse som ligg under overflaten og prøver å ta vekk gleden av et nytt svangerskap:sorry: Trur heller ikkje eg klarer å ta det skikkelig inn over meg. Prøver samtidig å kjenne på lykken over ny graviditet - trur berre eg treng å føle meg glad igjen. Så rekner eg med at eg hadde gått totalt i kjelleren om det skulle gått galt igjen, men orker ikkje å tenke så mykje på det. Kor langt er du på veg no? Håper virkelig det går bra for deg denne gangen, og at du får ein positiv opplevelse når du skal på ul:Heartred
 
Sniker. Jeg ble gravid rett etter SA og fikk tidlig ul hos min fastlege for å bestemme termin. Gratulerer:happy:
Takk:happy: Tenkte å ringe for timebestilling over helga, så får eg høre med fastlegen kva ho meiner. Tipper det blir ein tidlig ul ein eller anna gang før uke 12 privat, der som eg ikkje blir tilbudt. Treng det for å senke skuldrene:rolleyes:
 
Føler veldig med deg. Det er ikkje godt å ha ein sånn følelse som ligg under overflaten og prøver å ta vekk gleden av et nytt svangerskap:sorry: Trur heller ikkje eg klarer å ta det skikkelig inn over meg. Prøver samtidig å kjenne på lykken over ny graviditet - trur berre eg treng å føle meg glad igjen. Så rekner eg med at eg hadde gått totalt i kjelleren om det skulle gått galt igjen, men orker ikkje å tenke så mykje på det. Kor langt er du på veg no? Håper virkelig det går bra for deg denne gangen, og at du får ein positiv opplevelse når du skal på ul:Heartred

Sant! Tusen takk Jeg er 4+6 i dag, så leeeenge igjen Men prøver å fokusere litt på andre ting enn graviditeten også. Min første graviditet som resulterte i sønnen min, så tenkte jeg på graviditeten «hele» tiden. Mens nå føler jeg for å skyve det litt bort. Er nok en forsvarsmekanisme tror jeg, orker virkelig ikke å miste igjen som du sier. hvor langt er du?
håper vi begge går helt i mål denne gangen!! Og alle andre her så klart. det er liksom både bra Og dårlig og ikke ha kontroll på hva som skal skje Skal du på TUL?
 
Sant! Tusen takk Jeg er 4+6 i dag, så leeeenge igjen Men prøver å fokusere litt på andre ting enn graviditeten også. Min første graviditet som resulterte i sønnen min, så tenkte jeg på graviditeten «hele» tiden. Mens nå føler jeg for å skyve det litt bort. Er nok en forsvarsmekanisme tror jeg, orker virkelig ikke å miste igjen som du sier. hvor langt er du?
håper vi begge går helt i mål denne gangen!! Og alle andre her så klart. det er liksom både bra Og dårlig og ikke ha kontroll på hva som skal skje Skal du på TUL?
Ja, kjenner litt på det sjølv, at eg velger å tenke på andre ting. Merker at eg blir bekymra når det kjem murringer innimellom, og er redd for at det skal a begynne å blø. Men så er det ikkje så mykje meir å gjere enn å prøve å leve sunt og vente å sjå. Eg er 4+2 i dag. Har lyst på TUL, skal bestille meg legetime og spørre legen om eg kan få ein tidlig for å lette litt på bekymringene. Viss eg ikkje får betaler eg kok for ein sjølv. Usikker på når eg vil ha den - på ein måte hadde det vært fint å vente til uti uke 8,så begynner det å ligne på ein baby. Samtidig er det skremmende å vente så lenge for å sjå om det står bra til.
 
Back
Topp