Gravid igjen etter MA

Bkno8246940

Andre møte med forumet
Hei
Jeg har akkurat vært hos gynekolog og fått konstatert enn MA. Skulle vært ca syv uker nå. Er jo veldig skuffet og vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter MA? Vil bare ha solskinnshistorier her jeg ligger og venter på at cytotec-kuren skal kicke inn

Hei
Jeg har akkurat vært hos gynekolog og fått konstatert enn MA. Skulle vært ca syv uker nå. Er jo veldig skuffet og vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter MA? Vil bare ha solskinnshistorier her jeg ligger og venter på at cytotec-kuren skal kicke inn
Leit å høre at du står midt i en MA :HeartredJeg hadde en MA i uke 9 for 1 år siden. Medisinsk abort gikk uten problemer. Ble gravid 5 måneder etter aborten, er nå høygravid :happy: Masse lykke til :Heartred

Vondt at du også opplever dette. Lykke til og sender varm klem :Heartred

Forstår godt skuffelsen din. Fikk bekreftet MA sist uke og spontanaborterte nå i helgen. Bare til å sende en melding hvis du har behov for å lufte følelser.

Jeg ble gravid 1,5 mnd etter MA og så ca. 4 mnd etter MA (tok lang tid å få eggløsningen tilbake). Er 40 år. Har du blitt gravid men mistet, har du tydeligvis bedre sjanser å bli gravid igjen enn hvis du ikke blir gravid i det hele tatt (sa alle legene jeg har snakket med).

Det er den verste beskjeden å få. Sender deg mange varme klemmer❤ Jeg var på otul I desember 12+2 og fikk beskjed om at babyen allerede hadde vært død siden 9+0. Livet falt i grus!

Vi begynte å prøve igjen med en gang blødningen stoppet, men det har tatt 4pper før jeg fikk positiv strek igjen for noen dager siden.

Så trist! Vi hadde en MA i uke 16 i november. Fikk menstruasjon etter 3 uker. Ble gravid igjen nå i februar. Ønsker deg masse til!

Hatt tre MAer. Første gang tok det fem måneder, men da satt spiren hele veien :Heartred

Andre gang ble jeg gravid på PP2 etter MA, men det endte i ny MA. Ble gravid igjen uten å få tilbake mensen og er nå i uke 14 :)

Gravid i pp5 etter MA (oppdaget 9+2, fosteret stoppet å utvikle seg noen dager før). Tok lang tid før kroppen var tilbake til normalt etterpå, så sånn sett var det pp1 eller 2. Er 12+5 i dag.

Jeg hadde en MA i april for 3 år siden, ble gravid ganske raskt igjen etterpå, pp2 :happy:

Ventet en syklus før vi startet prøvingen og ble så gravid på 5. syklus, 6 mnd etter aborten. Baby kom for 7 mnd siden, helt ukomplisert svangerskap, frisk og fin unge :)

Det var utrolig trist å høre, håper det går bra med deg:Heartred jeg mistet i uke 9 24.02.23, og er nå 6+1, fikk se hjerte slå på UL i dag. Jeg fikk ikke menstruasjon igjen før jeg ble gravid, men merket og testet etter eggløsning! Eneste som er «dumt» er at jeg er ikke heeelt sikker på termin før vi får målt i uke 9 ca:)

Det var utrolig trist å høre, håper det går bra med deg:Heartred jeg mistet i uke 9 24.02.23, og er nå 6+1, fikk se hjerte slå på UL i dag. Jeg fikk ikke menstruasjon igjen før jeg ble gravid, men merket og testet etter eggløsning! Eneste som er «dumt» er at jeg er ikke heeelt sikker på termin før vi får målt i uke 9 ca:)
Jeg tok MA 21 april og vi begynte prøvingen en uke etter fordi jeg hadde sluttet å blø . Tror jeg hadde EL i helgen . Så håper jo , men regner de ikke MA datoen som siste dag mens ? Det er kanskje best med ul ? Får man automatisk tidligere ul mer oppfølging med MA tidligere ? Jeg kan ikke teste før 17 mai tror jeg . Fant det ut tidlig sist også :bag:

Jeg tok MA 21 april og vi begynte prøvingen en uke etter fordi jeg hadde sluttet å blø . Tror jeg hadde EL i helgen . Så håper jo , men regner de ikke MA datoen som siste dag mens ? Det er kanskje best med ul ? Får man automatisk tidligere ul mer oppfølging med MA tidligere ? Jeg kan ikke teste før 17 mai tror jeg . Fant det ut tidlig sist også :bag:

Man får ikke noe ekstra oppfølging fordi man har hatt MA tidligere, dessverre. Fordi det er så «vanlig» å miste..

Hei
Hei, hvordan går det med deg? :Heartred

Ville bare dele med deg at vi opplevde dette i november i fjor, og ble gravid igjen allerede i januar (ventet på en mens før vi prøvde og som satt).

Back
Topp