Gravid igjen etter 3 SA

Bkno3489271

Flørter med forumet
Hei. Har ingen barn fra før og har 3 stk SA bak meg på under 1 år. Første gang kom jeg til uke 6-7, andre gang til uke 8-9, tredje gang før uke 5. Den siste går vell mer under som kjemisk men vondt var det likevell.

uansett, så fikk jeg en svaak strek i dag 9 dpo. Jeg må jo vente å se fremover mot ikm om det kan være kjemisk igjen eller ikke men krysser fingrene.

Men jeg skal til gynekologen i starten av juni, for utredning pga 3 stk spontanabort på rad. Men nå som jeg er gravid igjen allerede så ønsker jeg å spørre om en time tidligere slik at hvis de finner ut av hvorfor jeg spontanaborterer og kan gjøre noe med det så ønsker jeg at de finner utav det før jeg evt mister denne spiren også

er det noen som har vært hos gynekolog etter SA og funnet ut hva det var? Satt spiren isåfall etterpå? Eller lignende erfaringer? Kommer ikke til å takle å miste for 4 gang altså..
 
Mitt råd er å dra til en privat klinikk og få hjelp. Mulig de er åpne for å vurdere noen støttemedisiner.
Offentlig gynekolog er mere gnien på sånn hjelp.

Gratulerer og håper dette er en som holder seg inne:Heartred
 
Jeg mistet 4 stk i SA (i en periode på 2 år) det ødela meg helt. Det verste jeg har opplevd:( legen sa jeg hadde dårlig eggkvalitet og for lite egg. Jeg og typen gikk fra hverandre pga dette ble en for stor påkjenning på forholdet. Og jeg unnet han barn. Rett etter det ble slutt, møtte jeg en x av meg for trøst og etter 1 «film kveld» med han var jeg gravid med engang. Og den satt. Er nå 38 uker på vei. Så kanskje det ikke stod så dårlig til med meg, eller kanskje jeg og han ikke passet. Ikke vet jg, men mirakler skjer. Ikke gi opp. Svak strek på DPO 9 er normalt. Fordi det er veldig tidlig enda. Så prøv å ikke tenke på det. Jeg Gikk privat og fikk progesteron tilskudd, da jeg fant ut at jeg var gravid.(Men jeg begynte aldri på dem) De skal man visst gå på til uke 12 for å prøve å forhindre å miste
 
Mista i februar og igjen i april. Ble gravid på første el etter jeg mista. Var hos privat gynekolog og fikk tatt masse prøver denne uka. Hun sa at en sjelden gang kunne det være pga infeksjon eller stoffskifte. Tok blodprøver + bakterie- og celleprøve fra skjeden og livmorhalsen. Alt så bra ut, ikke fått svar på celleprøven enda. Skal også ta blodprøver for hormoner på CD3 ved mens. Hun anbefalte meg sterkt å avvente denne mnd med å prøve å blir gravid så vi event kan finne ut om det er noe galt og behandle det. Jeg er 37 og han 45, vi har ett felles barn på 4 år + jeg har tre store barn fra tidligere.
 
Back
Topp