Gravid igjen etter å ha mistet et barn

Ljubav94

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
✨️Julestjernene2023✨️
Hei :)

Har nylig funnet ut at jeg er gravid igjen etter at prinsessen vår døde i februar kun en mnd gammel.

Kjenner redselen for å miste er enorm, selv om jeg vet at det ikke er så mye jeg får gjort..

Hva hjalp dere for å ikke stresse så mye og for å få tiden til å gå? Er jo ikke bra å stresse sånn..
 
Gratulerer med nytt svangerksap. Skjønner godt at du er redd. Har lest at mors stress ikke vil gå utover svangerskapet på den måten, og ikke stress med at du ikke skal stresse - da blir du antagelig bare enda mer stressa.

Krysser fingrene og håper med deg at dette skal gå fint ❤️
 
Gratulerer med nytt svangerksap. Skjønner godt at du er redd. Har lest at mors stress ikke vil gå utover svangerskapet på den måten, og ikke stress med at du ikke skal stresse - da blir du antagelig bare enda mer stressa.

Krysser fingrene og håper med deg at dette skal gå fint ❤️


Takk. :Heartred
Håper jo det vil gå fint, og heldigvis går dagene litt enklere siden jeg har andre barn som trenger meg. Men alikevell enklere sagt enn gjort..:rolleyes:
 
Hei. Gratulerer med by graviditet. Og så trist å høre at du har mistet et barn.

Jeg er selv gravid igjen etter å ha mistet i uke 21 i januar. Kjenner meg igjen i at man er mer stresset nå enn sist.

Har vel egentlig ikke så mange gode råd annet enn å prøve å gjøre gjøre ting du liker å være rundt mennesker som gjør deg godt, også vil jo tiden gå, sakte men sikkert :)

Ønsker deg all mulig lykke til!
 
Hei. Gratulerer med by graviditet. Og så trist å høre at du har mistet et barn.

Jeg er selv gravid igjen etter å ha mistet i uke 21 i januar. Kjenner meg igjen i at man er mer stresset nå enn sist.

Har vel egentlig ikke så mange gode råd annet enn å prøve å gjøre gjøre ting du liker å være rundt mennesker som gjør deg godt, også vil jo tiden gå, sakte men sikkert :)

Ønsker deg all mulig lykke til!

Gratulerer med graviditet, så spennende. :Heartred

Jeg kjenner på stresset nå, men tror det bare vil bli verre når jeg nærmer meg da vesla kom til verden. Får heldigvis tett oppfølging, det hjelper noe.

Takk for gode ord, og lykke til :Heartred
 
Back
Topp