T timtam Gift med forumet 6 Des 2007 #21 Gratulerer så mye! Håper ikke svangerskapet blir alt for tungt!
G Gjest Guest 6 Des 2007 #22 Så morro. Gratulerer så masse. Her blir det nok et par år til andremann kommer ja... [:)]
A anniie6 Elsker forumet 6 Des 2007 #23 Gratulerer så masse [:D] Lykke til i svangerskapet! Er ikke gravid nei, men vil ikke vente så alt for lenge med å begynne å prøve på nestemann! [:)]
Gratulerer så masse [:D] Lykke til i svangerskapet! Er ikke gravid nei, men vil ikke vente så alt for lenge med å begynne å prøve på nestemann! [:)]
S snuppa78 Blir kjent med forumet 7 Des 2007 #24 Takk så mye alle sammen:) bare jeg som er gravid her inne da...?? ja nå er det snart bare å se seg om eter søskenvogn for min del:)
Takk så mye alle sammen:) bare jeg som er gravid her inne da...?? ja nå er det snart bare å se seg om eter søskenvogn for min del:)
S Stredet Elsker forumet 7 Des 2007 #25 Å heissann!! Ja det var tett, men så kjekt da! Gratulere så masse og lykke til med den nye spiren [:)] Nei her er vi også ferdige med produksjon ja. Har fått 2 nydelig gutter og er kjempeglad for det [:D]
Å heissann!! Ja det var tett, men så kjekt da! Gratulere så masse og lykke til med den nye spiren [:)] Nei her er vi også ferdige med produksjon ja. Har fått 2 nydelig gutter og er kjempeglad for det [:D]