gravid igjen...andre??

snuppa78

Blir kjent med forumet
heisann, snuppa mi ble født 30 juni-07, ble da gravid at par uker etter at jeg slutta på pillen....nå har jeg ammet og tatt mini pillen helt til for en måned siden, å jammen ble jeg ikke gravid like fort denne gangen også....Veldig koselig og jeg gleder meg selv om jeg ble litt sjokka over at det skjedde så fort...så blir to veldig tette her da. Andre gravide her da??

Oi det var tett ja[:D] blir kjekt det. Gratulerer så masse. Her blir det nok en lenger pause denne gangen[:)]

ja legen sa det nok kom til å bli et tyngre svangerskap pga at det er tungt for kroppen med to så tette svangerskap.....fordelen er at jeg får ha Sandra litt lenger hjemme før hun må i barnehage da:)

ORIGINAL: snuppa78

ja legen sa det nok kom til å bli et tyngre svangerskap pga at det er tungt for kroppen med to så tette svangerskap.....fordelen er at jeg får ha Sandra litt lenger hjemme før hun må i barnehage da:)

Det er jo kjempegreit!!!

Gratulerer så masse!!![:D][:D][:D]
Blr nok kjekt for dem å være så tette!!!

Har nok fått min siste ja.....
Alderen tynger, og jeg har fått beskjed om at eventuelle flere
barn, også kommer til å bli premature....[8|]

Men så har vi jo fire friske barn!!![:D][:D]
Så vi er nok velsigna i lange baner!!!![;)]

Takk takk:) jo det sliter på kroppen med de svangerskapene det er sikkert, men har hatt helt problemfrie svangerskap da og barn født til termin, friske og fine:) har noe som kalles midlinje brokk tror jeg på magen......mage musklene har sklidd fra hverandre så det er liksom er slaga grop på midten der navnlen er...men legen sa at jeg ville få dekt en operasjon til dette, så da er det bare å hive seg rundt å bli ferdig med graviditeten så jeg får begynt å fiksa litt:)

ORIGINAL: miss piggy

ORIGINAL: Zuper MoM

det var tett ja!
GRATULERER så masse[:)]

gratulerer så masse med spiren i magen [:)]

og masse lykke til

Åhhh, gratulerer så mye. Spennende med ennå et lite nurk.

ORIGINAL: MOVED:BlåBobler

Oi!! det var to tette ja! Gratulerer så mye! Her blir det ikke flere barn... [:)]

ORIGINAL: IronMaiden

Har nok fått min siste ja.....
Alderen tynger, og jeg har fått beskjed om at eventuelle flere
barn, også kommer til å bli premature....[8|]

Er det alderen din som er grunnen til det?
Du er jo ikke så gammel [:-]

gratulerer såå masse med spiren[:D][:D]

Gratulerer så mye. Det blir sikkert kjempe fint med to tette:)[:)]

Gratulere så mye med ny liten spire.

ORIGINAL: Spiremor82

Gratulere så mye med ny liten spire.

Back
Topp