Gravid igjen❤️

IBRH

Blir kjent med forumet
Da skal vi ha en liten en til i juli! om vi er så heldig at alt går bra. Hadde tenkt å begynne å prøve neste mnd. Men dette gikk jo veldig uventet fort. føler oss utrolig heldig. Ble jo da gravid rett før jeg begynte på jobb igjen det blir nok ikke populært hos sjefen...
 
Da skal vi ha en liten en til i juli! om vi er så heldig at alt går bra. Hadde tenkt å begynne å prøve neste mnd. Men dette gikk jo veldig uventet fort. føler oss utrolig heldig. Ble jo da gravid rett før jeg begynte på jobb igjen det blir nok ikke populært hos sjefen...
Gratulerer så mye!! Så koselig med to tette ❤
 
Da skal vi ha en liten en til i juli! om vi er så heldig at alt går bra. Hadde tenkt å begynne å prøve neste mnd. Men dette gikk jo veldig uventet fort. føler oss utrolig heldig. Ble jo da gravid rett før jeg begynte på jobb igjen det blir nok ikke populært hos sjefen...
Wow, gratulerer! :-D Så spennende. Får håpe sjefen din tar det på en profesjonell måte :)
 
Wow, gratulerer! :-D Så spennende. Får håpe sjefen din tar det på en profesjonell måte :)
Tusen takk :) ja, håper det. Ikke noe kjekt å gå å grue seg til å si det, ganske sikker på at hun ikke blir fornøyd. Men men. Det er dette vi ønsker, så da er det det som teller <3
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye :)
Jeg venter selv også en liten en, men i juni :)
 
Back
Topp