gravid i uke 31

tuppamor

Flørter med forumet
Hei. man sier at svangerskap er forsjellig og det skal være sikkert og vist.
Går gravid i uke 31 og lurer på om man kan ha kynnere når man sitter og er helt avslappa?
Søkte på nette, men der står det at kynnerne kommer ikke når man er avslappet, men er som regel da jeg har stram mage og volsomt vondt, samtidlig som jeg har ned press i underlivet.

Noen som vet?

Kansje det kan ha noe med at jeg fødte for 11 mnd tilbake, føler meg som et spm-tegn i grunn til at jeg er 3 gangs gravid.

Jeg hadde kynnere når jeg satt å slappa av i sofaen i hvertfall [8D]

jeg har masse kynnere når jeg sitter å slapper av . 

Hadde bare kynnere når jeg satt stille.

bra det ikke bare er meg da, blir jo så forvirret her man sitter, aldri hatt så sterke kynnere som jeg har dette svangerskapet..

Jeg har kynnere as we speak - og jeg ligger på sofaen... [:)]

Jeg får kynnere uansett om jeg slapper av eller ikke. ikke forsvinner de når man endrer stilling heller, sies jo at de skal det.. Kynnere skal vistnok ikke være vonde heller, men mine er vonde som pokker! Som intense mensen smerter.
Så det er nok forskjell fra person til person!

Jeg hadde kynnere fra uke 12 sist svangerskap, denne gangen også, og det har virkelig ikke vært bare når jeg anstrengte meg at jeg har fått kynnere, har/hadde masse når jeg slappa av også :) Helt normalt :)

Jeg sitter i sofan,og har en kynner as we speak...
OG det har jeg opptil flere ganger om dagen,så JA det er fullt mulig ja [;)]

jeg hadde mange harde og lange kynnere denne gangen..reiste på føden for å sjekke men alt var normalt...fikk kynnere både når jeg sto og satt.

Back
Topp