Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen aning i forhold til det du spør om. Men det høres ut som deilig ferie!
Anbefaler å ta en titt på vaksine.no [emoji4] Der legger man inn land også kommer det opp råd for hvilke vaksiner man evt. Må ta. Mange kommuner har egne vaksinasjonskontorer man også kan ta kontakt med.
Jeg vet ikke om man kan ta "drikkevaksinen" når man er gravid. Men, kan man det ville jeg tatt den.
Jeg fikk vite min 1.graviditet i Tyrkia Alanya. Pass bare på å drikke fra flaske og ikke fra springvann. Lykke til
Og ingen isbiter eller iskrem-kuler fra boder da dette kan være fra springvann![]()
Takk for tips[emoji4] Springvann holder jeg meg unna når jeg er utenfor Norden, så det skal gå fint [emoji4] Tidligere har vi bare feriert rundt om i Hellas, så blir spennende å prøve et nytt land[emoji2]
Så herlig[emoji295]️Du må ha en riktig god ferie[emoji295]️
Jeg ville iallefall sjekket difteri/stivkrampe og mmr-vaksinen. Jeg var ikke immun mot rubella (mmr) når jeg ventet nr 2. Tror det har noe med at jeg mistet store mengder med blod i fødsel nr 1 og kroppen min ble ganske utslitt. Fikk påfyll da vi fikk påvist rubellasmitte der vi jobber nå i vinter. (Ja, det er sjeldent i Norge). Nå fikk jeg beskjed om meslingutbruddet kunne være det værste å få når man er voksen. Men de aller fleste er immune etter vaksinasjon som barn. Stivkrampe/difteri varer bare i 10 år før du må ha påfyll