Gravid i syden

Litjlointa

Forelsket i forumet
Vi skal til Rhodos nå i neste uke, og jeg lurer på om dere har noen tips ?
Alt i fra varme til solkrem til mattips !
:hello

Er bare å nyte❤️ masse veske og godt gjennomstekt mat er vel det eneste mattipset :-)men husk å ikke bli for varm, din temperatur blir fostervannets temperatur ..

Var på Santorini i begynnelsen av aug, fikk bare beskjed av lege att man måtte passe på att all mat var gjennomstekt, pass på salaten (er ikke flink å vaske den) mye veske og ikke drikk fra springen, smør deg godt og husk å avkjøl deg! :-) ellers bare nyt det :-D

Jeg er i Spania nå.. Har undersøkt en del, og har lest at man skal holde seg unna isbiter, drikk vann bare fra flasker, forsiktig med salat og frukt, pass på at de er skikkelig vasket, kjøtt (selvfølgelig) må være gooodt stekt(!), og nyt det! For vårres del er det den siste ferien på lenge med bare oss to. Bruk masse solkrem og ikke bli for varm, ta masse pauser fra sola :D kos deg masse!!

Kos deg :) Var i Hellas i sommer og det gikk helt fint. Det var digg å bade husker jeg, kvalme og ubehag forsvant. Så mitt tips er å bade masse :D

De putter isbiter i glasset automatisk, så bare gi beskjed om at du ikke vil ha det. Jeg glemte det av og til, men det gikk heldigvis fint.

Back
Topp