Gravid i sommerheten

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Jeg synes det går helt fint jeg!!!
Flere har jo advart meg om at det kommer til å bli fælt, men jeg koser meg ute i sola jeg! Til tross for at jeg har stor mage! Jeg er bare stolt av å kunne vise den frem i kuule topper jeg har kjøpt meg...hihi

Kan jo hende jeg sier noe annet i juli/august, men det tar jeg da....Nå skal jeg bare kose meg å nyte sommern![:D]

Jeg er en pessimistene jeg da. [8D] Gikk gravid om sommeren med Magnus hadde termin 12 august (han kom 13.) og synes det var gruuuuuuuuuuusomt siste mnd! Synes ikke det var ille før gradestokken krøp godt over 20 grader da....Nå synes jeg det bare er deilig jeg og [;)]

MEN! Må si vi er heldige som er gravide nå med tanke på all frukten som er billig!!! Vannmelon og jordbær er TOPP!!!!

ORIGINAL: Kaffepiken

Åh heldige dere som HAR sommer... Her er det grått og vått og kaldt idag [:(]

Ja jeg vet! [:)] Snakke med mine foreldre (bor i Skedsmo) og de fortalte hvordan været var der. Vi har hatt kjempe vær utrolig lenge nå! Men etter sommeren i fjor, og høsten og vinteren synes jeg det er veeeeldig fortjent da!!!

Skal til østlandet i slutten av juni begynnelsen av juli, håper været blir bedre til da!

Ja det gjør du rett i [:D] Skal og bare kose mæ i sommer og strutte stolt med magen[;)]

vent til juli og august[8D] synes det var knall varmt når jeg gikk høygravid med forrige mann i juni og juli...
så regner ikke på det blir noe bedre.. men det er nok helt sikkert forskjell fra person til person hvordan man opplever det..[:D]

ORIGINAL: henriette24

Ja det gjør du rett i [:D] Skal og bare kose mæ i sommer og strutte stolt med magen[;)]

Fått høre masse "stakkars deg som blir diger i sommervarmen", MEN jeg ser det rett og slett ikke helt sånn.

Synes jeg er så heldig som slipper å pakke meg inn i masse store klær og føle meg enda tyngre og større.. slipper å 'makke' på meg vanskelige støvletter (som jeg allerede nå synes er vanskelig å få av og på).. Slipper å kave meg gjennom tung snø, alt maset som kulden og snøen fører med seg. Slipper den skumle glatta og redselen for å skli. Slipper mørke dager og følelse av å være deppa pga manglende lys.

Skal heller inn i lette tunikaer og sommerkjoler med tights til. Lette ballerina sko og sandaler. Kose meg i skyggen med is og jordbær. Bade i sjøen, slappe av og nyte livet som gravid. Om jeg ikke orker, så behøver jeg ikke ligge midt i solsteiken, behøver ikke løpe rundt i varmen. Føler meg kjempeheldig jeg. Ser bare fordeler, foreløpig.. [;)]

ORIGINAL: henriette24

ORIGINAL: annlka

Er glad jeg er gravid på sommeren :) .. Her oppe er det ikke SÅ varmt uansett.
Pluss at jeg er en frostpinne uansett :*

Hihi sign [:)]

ORIGINAL: More

Helt enig! Vi må jo bare nyte denne tiden. Skulle vi gått gravide i vinter kunne vi ikke hatt tunikaer og tightser på oss, men ullklær og boblejakker[:)] Jeg synes i allefall det er deilig. Å tenk, vi slipper å holde inn magene[:D]

sign. denne[:)] 

Back
Topp