Gravid i sommerheten

Er på jobb nå, klarer ingenting. Alt for varmt. Jobber på senter.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

synes det er deilig!!! trøndelag er vel vamest i landet for tiden og jeg nyter det! sist var jeg høygravid på sommeren, ikke noe problem :) men ejg får i meg mindre mat i varmen,så blir litt uvel og slapp,men det er jo helt naturlig,gravid elelr ei :)

Til vanlig er jeg er veldig glad i varmen, men jeg merker at jeg tåler rimelig mye mindre nå. Jeg tar meg ofte "pauser" fra solingen, for jeg blir helt rastløs, noe jeg ellers aldri blir ;) nå er det 15 grader og overskyet her, det synes jeg er veldig deilig, men samtidig skulle jeg ønske at det kunne vært noen grader varmere og sol! Kjenner at jeg gruer meg litt til Rhodos i august, og rundt 35 grader. Blir nok en del i skyggen sammen med lillesnuppa denne gangen ;)

Jeg har holdt meg innendørs og gjort minst mulig på de varmeste dagene :)

Herlig vær, men litt i varmeste laget for meg. Er veldig glad vi har varmepumpe hjemme, som kan stilles inn på 20 grader på de varmeste dagene! :flower

Det
Ja d e fælt med den varmen... Men var MYE værre å være høygravid i sommervarmen i fjor :p

Sent from my iPad using BV Forum

De to siste månedene på sommeren i fjor var jeg sykemeldt så da hadde jeg anledning å bare ligge rett ut og bli oppvartet av mannen, da var det egentlig deilig å være høygravid :p men jeg husker ikke at det var så jævlig varmt da som nå :p

synes det er deilig!!! trøndelag er vel vamest i landet for tiden og jeg nyter det! sist var jeg høygravid på sommeren, ikke noe problem :) men ejg får i meg mindre mat i varmen,så blir litt uvel og slapp,men det er jo helt naturlig,gravid elelr ei :)

Ikke sør-trøndelag da, svigermor sa det var normale sommertemperaturer der forrige uke, så nå har jeg flykta hit, og her er det deilige 14 grader :) fantastisk!

Samme her, veldig varm, og får ekstremt lavt blodtrykk i varmen. Har ingen aircondition på jobben og på tbanen til/fra jobb, sistnevnte føles som en badstu :(

Gleder meg til det blir kaldere!

Huff, skjønner deg godt. Skulle vært påbudt med aircondition på arbeidsplasser der man må være i høy aktivitet hele tiden.. Hadde vært greit med en kontorjobb og ei vifte foran trynet i disse tider :p

Huff, skjønner deg godt. Skulle vært påbudt med aircondition på arbeidsplasser der man må være i høy aktivitet hele tiden.. Hadde vært greit med en kontorjobb og ei vifte foran trynet i disse tider :p
Jeg har faktisk kontorjobb :P men ikke noe særlig å måtte konsentrere seg i 30 grader klam og innestengt luft.

Back
Topp