Gravid i sommerheten

Cilie91

Forelsket i forumet
MAI 2013
Er det flere som sliter i varmen? I dag var det 35 grader i skyggen, det er vindstille og på soverommene ligger vi i 30 grader med vindu på vidt gap, vifte og uten dyne. Får IKKE sove!

Imorgen og søndag har jeg to 12-timers vakter på rad på institusjon, fysisk og psykisk belastende jobb. De har ikke aircondition på jobben, og jeg klarte knapt å holde ut på tirsdag da det var svært hett på jobb og høy stressfaktor... Det var rene helvete, jeg fatter ikke hvordan jeg skal overleve disse 12-timers vaktene i helga :( *sutre* gleder meg til kjølige høstdager og vinter.........

Om det er noen trøst så er det meldt kaldere i hele Norge fra i morgen av:) Det gjør ingenting; )

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg sliter når det er for varmt. Da blir jeg uvel og veldig slapp og ekkel i kroppen.

Lykke til på jobb i helgen. Husk å drikke mye.

Holder meg inne jeg, er helt forferdelig:( vinteren kan ikke komme fort nok!

<3 venter en vinterbebi <3

Om det er noen trøst så er det meldt kaldere i hele Norge fra i morgen av:) Det gjør ingenting; )

Er meldt samme vær og temperatur her i morgen som det har vært i dag og i går :( sukk.

Jeg sliter når det er for varmt. Da blir jeg uvel og veldig slapp og ekkel i kroppen.

Lykke til på jobb i helgen. Husk å drikke mye.

Det er fælt! Tusen takk, har fylt kjøleskapet med tre flasker drikke klar til imorgen, skal ikke tørste iallfall!:)

Er meldt samme vær og temperatur her i morgen som det har vært i dag og i går :( sukk.
Æsj da.. på hele Østlandet og Sørlandet er det meldt 6-10 grader "kaldere" :)

Det er fælt! Tusen takk, har fylt kjøleskapet med tre flasker drikke klar til imorgen, skal ikke tørste iallfall!:)
Ikke noe behagelig i det hele tatt. De forje svangerskapene mine bodde jeg i dusjen når det var for varmt og klamt ute. Gubben måtte guide meg inn i dusjen så jeg ikke skulle svime av.
Ellers så gikk det en del poser med isbiter. :P

Æsj da.. på hele Østlandet og Sørlandet er det meldt 6-10 grader "kaldere" :)

Åå? Ikke i følge yr.no som jeg har fulgt, har meldt 27 grader hver bidige dag men likevel vært godt over 30 jevnt over, hehe. jeg bor i sørum (akershus). Men får håpe at det blir kjølig, det gjør slettes ingenting som du skrev!

Ikke noe behagelig i det hele tatt. De forje svangerskapene mine bodde jeg i dusjen når det var for varmt og klamt ute. Gubben måtte guide meg inn i dusjen så jeg ikke skulle svime av.
Ellers så gikk det en del poser med isbiter. :p

Huffamei, godt å ha gubben som passer på når det er sånn! Kanskje jeg skal ta med en pose isbiter på jobb imorgen også, hehe :p

Jeg sliter ja. Men har hatt 5åringen og 1åringen alene, på stranda, disse dagene.. blir ikke akkurat mye ro og fred for kropp og sinn da nei!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Åå? Ikke i følge yr.no som jeg har fulgt, har meldt 27 grader hver bidige dag men likevel vært godt over 30 jevnt over, hehe. jeg bor i sørum (akershus). Men får håpe at det blir kjølig, det gjør slettes ingenting som du skrev!

Ja det får vi håpe. . Yr ser sånn ut for Sørum nå i hvertfall, så det er håp:)

Vedlegg

• 1405110782373.jpg
    1405110782373.jpg
    45,5 KB · Visninger: 22
Jeg sliter ja. Men har hatt 5åringen og 1åringen alene, på stranda, disse dagene.. blir ikke akkurat mye ro og fred for kropp og sinn da nei!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Det blir ikke det da nei! Men sikkert godt å kjøle ned kroppene i vannet da tenker jeg :)

Sliter skikkelig i varmen, 30 grader eller mer både inne og ute. :( Får ikke gjort noe, men var heldigvis litt bedre på sjøen idag. :)

Lykke til på jobb Cille91! Håper temperaturen synker litt. :)

Er det flere som sliter i varmen? I dag var det 35 grader i skyggen, det er vindstille og på soverommene ligger vi i 30 grader med vindu på vidt gap, vifte og uten dyne. Får IKKE sove!

Imorgen og søndag har jeg to 12-timers vakter på rad på institusjon, fysisk og psykisk belastende jobb. De har ikke aircondition på jobben, og jeg klarte knapt å holde ut på tirsdag da det var svært hett på jobb og høy stressfaktor... Det var rene helvete, jeg fatter ikke hvordan jeg skal overleve disse 12-timers vaktene i helga :( *sutre* gleder meg til kjølige høstdager og vinter.........
Portabelt air condision er et must for soverommet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her, veldig varm, og får ekstremt lavt blodtrykk i varmen. Har ingen aircondition på jobben og på tbanen til/fra jobb, sistnevnte føles som en badstu :(

Gleder meg til det blir kaldere!

Jeg eeelsker varmen. Ligger rett ut og føler meg som en gris på grillen, og det går helt fint, så lenge jeg får lov til å ligge. Jeg sliter i bilen, oppreist i sofaen og når jeg er ute og går. Det har vært båtfestival i Ålesund i noen dager nå, og det har vært hardt å gå rundt i folkefylte gater i varmen!

Jeg kan ikke si annet enn at normalt ville jeg elska dette været! Jeg hadde sola meg, bada og ridd dagen lang :) men nå gleder jeg meg bare til sommeren er over, å høsten kommer med kaldt og deilig vær.

Har forflytte meg til foreldrene mine for noen dager, for de har varmepumpe og den blåser deilig kald luft nå!! Nydelig å ligge på sofaen l den kjølen :D

Desember 2014

Bruker App

Ja d e fælt med den varmen... Men var MYE værre å være høygravid i sommervarmen i fjor :P

Sent from my iPad using BV Forum

Sliter faktisk ikke med varmen, har bodd det siste året i Asia og 30 grader i skyggen er vanlig, men gode air com inne da;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp